MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Permission ?
Fra : Johannes

Dato : 15-04-03 03:09

Hejsa

Hvis jeg i diskmanagement tilknytter en drivepath, så har jeg ikke fuld
kontrol med den via drevstien, men kun direkte på drevet ?

Jeg har admin rettigheder på pågældende PC og HD.

Jeg kan bl.a ikke slette hidden folders ?

Det drev som tilknyttes som drevsti, har jeg "Allow" Full Control på ALT og
user = Everyone

Men samme drev set gennem drevstien er "Allow" fluebenet med grå baggrund -
hvilken formentlig er årsagen. Der er ingen flueben i "Deny".

Hvordan får jeg fuld kontrol gennem drevstien ?

Mvh og på forhånd tak

Fra : Jannik Ebbe Brich

Dato : 15-04-03 08:00

Hej !

Se nu ville det jo hjælpe lidt hvis vi vidste hvilket OS du benytter ??

Jannik

Fra : Johannes

Dato : 15-04-03 15:48

"Jannik Ebbe Brich" <sg1fan1@nospamming.hotmail.com> wrote in

> Se nu ville det jo hjælpe lidt hvis vi vidste hvilket OS du benytter
> ??

Ja selvfølgelig

Det er W2K /US /SP3