Hej Frank
Ved at bruge "skid på..."-sproget, så fravælger man helt automatisk
en forholdsvis stor målgruppe - den målgruppe kunne sagtens tænke
sig at være en meget snakkede, pengestærk gruppe !
Et godt gammelt ordsprog siger : ingen omtale er bedre end dårlig omtale -
det skal
såmænd nok passe
p.s. Min søn er tilfreds Telmore kunde - men han er også i "skid på"-alderen
og han har forøvrigt ikke flere penge at snakke for end som jeg synes er
passende
Mvh.
Brian S Jensen
"Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> skrev i en meddelelse
news:MPG.1525f3dd73b42b90989682@news.worldonline.dk...
> In article <bQsu6.581$yy6.19549@news.get2net.dk>,
> mariager@superbruger.dk says...
>
>
> Det kunne man måske syntes, men reklamen er lavet i samarbejde med vores
> egne marketings folk, og et dygtigt reklame bureau, jeg håber da de ved
> hvad de gør (Selvom jeg personligt ikke syntes sproget behøves at være
> i den kategori).
>
> > Hej Frank,
> >
> > Ang. den reklame i p.t. kører med i TV.
> >
> > Citat fra reklamen: "Skid på dit telefonselskab, det betaler sig"
> >
> >
> > Er det ikke lidt lavt at synke spørger jeg så?
> > Tror i at de unge synes det er sejt fordi i bander i TV og indirekte
sviner
> > de andre telefonselskaber til?
> >
> > Jeg synes bare at det er en plat form for markedsføring.
> >
> > Mvh. Jens Mariager
> >
> >
> > "Telmore - Frank Rasmussen" <fr@telmore.dk> wrote in message
> > news:MPG.1523b6026f4b193b989681@news.worldonline.dk...
> > > In article <999gqs$3h8$1@sunsite.dk>, cebeyer@hotmail.com says...
> > > > "John R. Jensen" <xylo313@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:998hpa$6b3$1@news.inet.tele.dk...
> > > >
> > > > > En ting er helt sikkert, hvis det ikke at den ene eller den anden
> > grund
> > > > > kunne betale sig, gjorde de det ikke. Det er jo penge de ellers
kunne
> > komme
> > > > > lige i lommen !
> > > >
> > > > Ovenstående er et dårligt argument, der er jo så mange der laver
> > ufornuftige ting der ikke kan betale sig. Dette er en generel
> > > > betragtning og har intet med Telmores aktuelle TV-reklame-kampagne
at
> > gøre.
> > >
> > > Og det må være på plads med en kommentar:
> > >
> > > Hvis vi får et meget godt tilbud på noget markedsføring, f.eks.
> > > i forbindelse med at afprøve et medie, så evaulere vi nøje det
> > > pågældende tilbud. I det konkrete tilfælde har vi lavet en TV
> > > reklame, og fået købt nogle spots til en pris der efter vores
> > > overbevisning er et særdeles godt køb (Omkostning versus antal
> > > kunder vi får ud af det).