Skærme
Fijala 3554
Erfaringer med LG Flatrion + god
Fra : Jannik Nisted

Dato : 14-04-03 16:48

Jeg går pt og leder efter den rette fladskærm til mig.

Jeg har nogle behov, hvilket er:

den skal have hurtig opdatering, da jeg spiller counter strike.

den skal være lysstærk

der skal være et fair forhold mellem pris og ydelse.

Jeg synes at markedet er en jungle og håber jeg kan få lidt hjælp
herinde. Umiddelbart har jeg læst en test i Privat Computer 2/2003,
der kårer Compaq 1720 til bedste køb, men jeg synes personligt bedre
om LG Flatrion og vil derfor gerne have jeres besyv med.

er det en fed skærm eller er jeg fuldstændig forkert på den?

BTW: hvad betyder "cd/m2" og skal dette tal være højt eller lavt?

Fra : Lars

Dato : 14-04-03 17:58

On 14 Apr 2003 08:48:21 -0700, janniknisted@get2net.dk (Jannik
Nisted) wrote:

>BTW: hvad betyder "cd/m2" og skal dette tal være højt eller lavt?

Det betyder candela pr kvadratmeter, det er et udtryk for
lysstyrken og skal være så højt som muligt (200-250 er fint nok).

--
Lars,
<http://www.gaarde.org/acronyms/>