Req. Cheat til Raven Shield
Fra : :o\)

Dato : 14-04-03 16:22

er der noget der ligger inde med noget snyd eller walkthrough ?
Jeg er kommet til banen hvor ingen må se mig og jeg skal aflytten en telefon
og en computer ?

Venlig hilsen
Bot

Fra : S3N80R

Dato : 14-04-03 16:33

http://www.actiontrip.com/cheats/rainbowsix3ravenshield.phtml

Med venlig hilsen

sIQ | S3N80R - www.siq.dk

Fra : // Overby

Dato : 14-04-03 16:57

> er der noget der ligger inde med noget snyd eller walkthrough ?

Snyd kan jeg ikke hjælpe med, men jeg kan komme med nogle fifs.

I 90 % af tilfældene kan du bare spænde afsted op til det første kontor med
PC'en uden at blive opdaget - og derefter videre op af trappen. Vent der
indtil vagten er gået forbi (brug Heartbeat sensor). Løb derefter ind i
soveværelset og bug telefonen. Følg derefter ruten op til næste etage. Her
skal du snige dig ind i rummet og gemme dig bag papirvæggen. Vent til vagten
kommer i mod dig på den anden side af papirvægen og gå derefter hen imod
udgangen.

> Jeg er kommet til banen hvor ingen må se mig og jeg skal aflytten en
telefon
> og en computer ?

Ja, irriterende bane - måtte starte forfra de første 20. gange - vent bare
til du skal snige dig forbi den sidste vagt - var meget tricky for mit
vedkommende...

Ellers meget fedt spil.

Daniel

Fra : :o\)

Dato : 14-04-03 18:45

Hej Daniel
ihhhh altså, jeg kan ikke klare den bare... jeg dør igen og igen og igen,
har forsøgt mindst 100 gange. Og man kan jo ikke save.... kan man bruge
hinandens banesave ting, for så kunne du jo evt. maile mig din eller ved du
hvordan man kan omgåes det ??
Venlig hilsen
Jeanette (Bot)