K7S5A lille problem ?
Fra : kim

Dato : 14-04-03 16:21

Når jeg tænder for min computer, er det første billed man ser, tekst om
skærmen, antal drev osv, på en sort baggrund, pludselig begyndt at blive
så stor så man dårligt kan læse den. Den er læselig nok, bare blevet stor.
Jeg har opdaget det efter jeg har fået mit nye grafikkort Saphire Radeon
9500 Pro, som også virker fint. Er det ikke BIOS der styrer det første
billed når man tænder, og hvordad får jeg teksten normal igen ?

Mvh Kim
ECS K7S5A SIS 735
AMD Athlon XP 1900+ Palomino
Titan TTC-D5TBA m/Føler >1,5
2*256 Mb PC2100 DDR Ram
Codegen ATX 300 Watt
Sapphire ATI Radeon 9500 Pro, 128MB DDR-ram
40 + 80 Gb Seagate Barracuda IV 7200 rpm
Creative Sound Blaster Audigy
Memorex 24*10*40
Asus 40xMax
Win XP Pro