Aktuelle tilbud på iBooks?
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-04-03 16:12

Min gruppefælle står og skal bruge en bærbar computer, og overvejer en
Mac. Er her nogen som har set nogle aktuelle gode tilbud. Hendes
behov er en maskine, som uden problemer kan køre:

- OSX.
- MS-Office.
- Mail, web etc.
- CD-brænder ville være en rar ting.

Altså en studie/konto-maskine. Forestiller mig en 12" iBook. Hvor skal
vi kigge?

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Morten Lind

Dato : 14-04-03 17:13

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> [...]
> - Mail, web etc.
> - CD-brænder ville være en rar ting.
>
> Altså en studie/konto-maskine. Forestiller mig en 12" iBook. Hvor skal

Hej Janus
Der er mindst fire, der passer på MediaMac´s markedsplads - omkring
4000,-
M.
Og der er jo også brugtmarked på de andre Macsider..macnyt - mactalk
--
¨"Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst"(ML)
http://www.belzebub.biz

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-04-03 17:36

mortenlind@mac.com (Morten Lind) writes:

> Der er mindst fire, der passer på MediaMac´s markedsplads - omkring
> 4000,- M. Og der er jo også brugtmarked på de andre
> Macsider..macnyt - mactalk

Tak for responsen, men hun går efter en ny, købt i Danmark.

-j

--
http://janus.dk
jabber-id: janus@jabber.org

Fra : Johnny Louis

Dato : 14-04-03 21:33

Janus Sandsgaard <spam@janus.dk> wrote:

> Tak for responsen, men hun går efter en ny, købt i Danmark.
>
> -j

Min kone købte sin nye 12" PowerBook hos Peter Kiil her fra gruppen og
er særdeles godt tifreds med købet.
Johnny Louis

Fra : Morten Lind

Dato : 15-04-03 07:31

Johnny Louis <bendatafjerndette@postman.dk> wrote:

> [...]

OK, Janus.....så har Computerstore i Risskov et OEMtilbud:

Vælg en hvilken som helst Mac - lad os sige, hun tager 14,1"
iBook/800G3/512RAM/30GB/DVD-CD-RW/10/100Ethernet/56Kmodem/512K Level
2/ATI7500mobility32MB.....

den koster 11.992 + moms = 14.990 - så kan hun få MSOffice til Mac for
1499,- + moms = 1.874,-

Hun sparer omkring 3000,- kroner.

Tilbuddet udløber 30.april 2003.

Fragtpenge spares, hvis man aftaler at afhente på deres lager i
Glostrup

P.S. 12" iBook/700: 7.992,- + moms - 12" iBook/800: 10.392,- + moms.

Hej fra
Morten

Fra : Peter Kiil

Dato : 15-04-03 12:09

in article 1ftg6zx.978o9b1aa8mf2N%mortenlind@mac.com, Morten Lind at
mortenlind@mac.com wrote on 15/04/03 8:30:

> [...]
> 2/ATI7500mobility32MB.....
>
> den koster 11.992 + moms = 14.990 - så kan hun få MSOffice til Mac for

Lige for god ordens skyld, så er det et tilbud der er hos alle
Appleforhandlere.

--
/peter