MS Windows
briani 27239
Langsom PC
Fra : GRMM

Dato : 14-04-03 14:32

Hejsa....

Min pc er begyndt at køre langsom. Hvis jeg har en 3-4 vinduer åbnet f.eks.
"messenger, filhåndtering og 2 explore", og jeg skal skifte i mellem dem,
kan den finde på at gå kold. Sideren åbner kun halvt og så står den og
"tygger" i en 2-3 minutter.
Den har ikke altid gjort det. Jeg har Norton Antivirus til at køre
samtidligt. Kan det være for få ram, har 256 mb i nu.
Eller kan det være noget andet galt???

Mvh
Gossa

Fra : hardy

Dato : 14-04-03 16:07

" hej GRMM"

http://www.kandu.dk/

Fra : GRMM

Dato : 14-04-03 20:26

Xp

Fra : GRMM

Dato : 14-04-03 21:36

Jeg har lagt et billede i binaer.dk (langsom pc), kan noget af det skyldes
at den køre så langsom. Kan man slette noget af det?

Gøs

Fra : Birgitte

Dato : 14-04-03 22:02

GRMM skrev:

> [...]
> Den har ikke altid gjort det. Jeg har Norton Antivirus til at køre
> samtidligt. Kan det være for få ram, har 256 mb i nu.

Prøv at tjekke hvilke processer der køre. Det kan jo være der er noget der
ligger om bruger al din CPU...

/Birgitte