disable toolbar in ie on webpages ?
Fra : Lars

Dato : 14-04-03 14:36

jeg har prøvet flere script men de virker ikke ....
er der nogen der kan hjælpe mig med et script. ????
det er ikke muligt at højreklikke og gæmme grafik på mine sider ,
men mangler det sidste script ---

Venligst Lars
http://mastercrypt.org

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-04-03 15:17

"Lars" <web@mastercrypt.org> skrev
> jeg har prøvet flere script men de virker ikke ....
> er der nogen der kan hjælpe mig med et script. ????
> det er ikke muligt at højreklikke og gæmme grafik på mine sider ,
> men mangler det sidste script ---

Glem alt om scripts, der spærrer for højreklikmenuen. Du kan alligevel ikke
beskytte dine billeder mod kopiering.

Læs denne side:

http://www.html-faq.dk/1014.asp

Erik Ginnerskov - erik snabela ginnerskov dot dk
http://hjem.get2net.dk/sorgin

Fra : Ole Andersen

Dato : 14-04-03 15:28

Erik Ginnerskov wrote:
> Glem alt om scripts, der spærrer for højreklikmenuen. Du kan alligevel ikke
> beskytte dine billeder mod kopiering.

http://www.wallpapers.org/ spærrer for højreklik på en snedig måde - man
får en alternativ menu, men om den så er brugbar, fandt jeg ikke ud af,
fordi jeg blev irriteret og fandt et wallpaper et andet sted.

> Læs denne side:
>
> http://www.html-faq.dk/1014.asp

Detalje: 'cache', ej 'cashe'.

--
Ole Andersen, Copenhagen, Denmark * http://palnatoke.net

I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but
they've always worked for me.
-Hunter S. Thompson (1939 - )