Hvem filen er Bente Kyed ?
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 14-04-03 14:03

I et indlæg hvor der blev skrevet om en ny traditionel country plade og
samtidig gjort opmærksom på countrymusikken fremstormen (ligesom med
danskttopmusikken) ja, der blev der nævnt et navn "Bente Kyed".
Senere så jeg et svarindlæg hvor der, i forbindelse med fremhævelsen
af dette navn, blev skrevet at det da eller kun plejer at være Åge som
plejer at fremhæve totalt UKENDTE navne, som at at de var almindelig kendte.

ARH ALTSÅ - SÅ UKENDT ER BENTE KYED VEL HELLER IKKE - HWA?
men ok, Bjarne Hesselbjerggård er nok mere kendt. men lad os da lige
nupse deres hjemmesider. De hører begge til nogle af landets mest kendte
studieværter.

Bente Kyed (Radio Vejlefjord - Radio HLR)
http://www.bentekyed.com/

Bjarne Hesselbjerggård (Radio FMR)
http://www.fmr.adsl.dk/davebeth.htm

Hilsen Åge

Fra : Pulven

Dato : 14-04-03 14:47

On Mon, 14 Apr 2003 15:03:03 +0200, "Åge Halldorsson"
<halldorsson@post.tele.dk> wrote:

> [...]
>studieværter.
>
>Bente Kyed (Radio Vejlefjord - Radio HLR)

de er for mig totalt ukendte. og så siger du radio vejlefjord. det er
nok ikke alle der kan høre den kanal. og hvis de havde muligheden
måske ikke gjorde det alligvel, det er så en anden historie.

hvad er radio FMR btw?

mvh mads
www.borchersen.dk

Fra : ChriZ

Dato : 14-04-03 15:06

> de er for mig totalt ukendte. og så siger du radio vejlefjord. det er
> nok ikke alle der kan høre den kanal. og hvis de havde muligheden
> måske ikke gjorde det alligvel, det er så en anden historie.

Jeg bor i Vejle og har aldrig hørt Radio Vejlefjord - udover at det er en
kristen skole her i området, der åbenbart har besluttet sig for at etablere
sig på FM-sendenettet...men man kan ikke modtage den i Vejle... så deres
lytterområde er vist ikke overdådigt :)

> hvad er radio FMR btw?

Hurtigt opslag på Google kom frem til en eller anden lokalradio i
Nordjylland... ( http://www.radiofmr.dk/ )

Christian

- Hvem er Åge?
[ http://www.hvemeraage.yum.dk/ ]

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-04-03 17:36

"Åge Halldorsson" skrev:
> [...]
> studieværter.
>
> Bente Kyed (Radio Vejlefjord - Radio HLR)

Hej Åge,

Jeg tror minsandten at det var mig, som nævnte den kære Bente Kyed. Hun er
country DJ på radio vejlefjord. Hun har et stort kontaktgrundlag, se blot de
utallige indlæg i hendes gæstebog. Bla. Next of Kin, Colin Clark, Kim Jessen
(Ham fra Midnight Cowboys), Universal Records og mange flere. Der er også
billeder af Heidi Hauge og Willie Nelson! Så jaa, hun er ikke sådan at kimse
af, og så ser hun da også meget pæn ud, hva?

Må lige nævne at den tradiotionelle country cd (Den fra Midnight Cowboys)
som du spurgte til, nu kan bestilles på:
http://www.midnightcowboys.dk/CD.htm
Jeg har selv bestilt den, og ja, den er altså dejlig - Et must for country
elskere!

Kan I nu alle have en god Påske!
Country hilsen fra
Lars Jensen