Skærme
Fijala 3554
Ridse i skærm!!
Fra : sfc

Dato : 14-04-03 13:28

Hej NG!!!

Vi har en 19" skærm som har fået en 2 cm ridse i midten af skærmen.
Hvordan minimer man den så meget som mulig, da jeg ikke regner med at den
kan fjernes helt.

Mvh Sfc

Fra : Martin Petersen

Dato : 14-04-03 16:57

"sfc" <sfc@worldonlineFJERN.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG!!!
>
> Vi har en 19" skærm som har fået en 2 cm ridse i midten af skærmen.
> Hvordan minimer man den så meget som mulig, da jeg ikke regner med at den
> kan fjernes helt.

Den eneste mulighed er at polere antiglare behandlingen af _hele_
overfladen, da det er den, der er skrabet af.

Hvis jeg var dig ville jeg lære at leve med det.

Skulle du alligevel få lyst til 8-10 timers polering (alt efter hvor
hårdhudet den er), er opskriften sprit og wienerkalk i en lind blanding.

- Martin

Fra : sfc

Dato : 15-04-03 18:43

Tak for svaret!!

Jeg havde håbet at der var en måde man måske polere ridsen, så den ikke var
så tydelig.

> Den eneste mulighed er at polere antiglare behandlingen af _hele_
> overfladen, da det er den, der er skrabet af.

Nej, det tør jeg ikke rode mig ud i.

> Hvis jeg var dig ville jeg lære at leve med det.

Ja, det ser desværre sådan ud

Mvh sfc

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 20-04-03 00:03

In dk.edb.hardware.skaerm, sfc <sfc@worldonlineFJERN.dk> says...
> Nej, det tør jeg ikke rode mig ud i.

Der sker ikke noget ved det, udover at refleksioner bliver nemmere at
se.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen