Min pige ønsker et åbent forhold, eller? h~
Fra : Kristian

Dato : 14-04-03 11:25

Hej I får lige lidt baggrundsinfo (advarsel den er lang): Jeg mødte min nuværende pige i 1999,
dette forhold betegnede vi begge som det bedste der var hændt os og mange gange bedyrede vi
hinanden evig kærlighed hvor vi skulle være sammen hele livet. Vi har ingen børn og havde stort
set besluttet at vi ikke skulle have børn.
Hun kommer oprindelig fra Italien og flyttede til dk i 1990 idet hun dengang mødte en dansker
der var på ferie i Italien. Hun er idag 32 år, jeg er 39 år. I perioden fra 1993 - 1999 var hun
single og var sammen med mange fyre (ca. 50) igennem denne periode. Hun er meget social anlagt
og udadvendt og ser utroligt godt ud, hvilket hun ved, ydermere var hun også meget kærlig
anlagt, hvilket jeg gengældte konstant. Så var lykken jo perfekt, eller?
Igennem vor forhold har vi 3 gange a 3 måneder haft hendes forældre boende hos, dem havde jeg
et utroligt godt forhold til og De virkede meget glade for at deres datter (som de har givet
meget kærlighed igennem hele livet) var faldet til ro og fundet mig.

Her i februar skulle hun til Italien idet hendes far var alvorlig syg (med døden som mulig
udgang) og derfor indlagt. Min pige var der i 3 uger og er meget nært knyttet til hendes
forældre. Det gik heldigvis godt med hendes far, hun benyttede så den sidste uge til at være
sammen med gamle venner i den by hvor hun opvoksede og det blev til en del byture.

Nogle af de sidste dage i Italien, der var henover en weekend, havde jeg bla. ringet på hendes
mobil hhv. fredag og lørdag aften, her begyndte jeg at ane uråd, idet hun virkede irriteret
over at jeg ringede (typisk 2 gange dagligt). Sådan havde det ikke plejet at være når hun
tidligere havde været i Italien.
Så da hun i starten af marts kom hjem nærede mistroen & mine spørgsmål og der kom lidt
skænderier hvilket vi ikke var vant til. I de seneste 6 måneder har hun da også været endnu
mere social anlagt end tidligere, dvs. næsten daglige besøg hos veninder samt byture et par
gange om måneden.
2 dage efter hendes hjemkomst besøgte hun een af hendes gode veninder lige efter arbejde,
aftalen var at hun ville være hjemme kl 18, men kom kl 20, hvor jeg var lidt irriteret over at
vi ikke spiste sammen. Hun satte sig overfor mig og trak vejret dybt, sukkede og sagde så at
hun ønskede at afslutte vor forhold. Hun afslørede at hun i Italien mødte en gift mand, hvor De
havde flirtet og kysset men ikke mere, omend hun var tiltrukket af ham for sex, men ikke mere.
Umiddelbart virkede det lidt uvirkeligt, men alligevel ikke overraskende. Jeg reagerede
umiddelbart lidt skarpt med at så måtte hun jo flytte, hvor hun så blev overrasket og ked af
det, hvor jeg så "smeltede". Vi var begge enige om at dialog var vigtig, så vi ikke gik fra
hinanden grundet fejl og misforståelser.
Min pige nævnte at hun i vor forhold havde "tilpasset" sig til mig, måske derfor jeg opfattede
hende som perfekt. På det erotiske plan er jeg f.eks. til SM (S-fyr), hvilket hun helt fra
starten af vor forhold havde tilkendegivet at det var hun også (m-pige). Det er dog ret
begrænset hvad vi havde prøvet, omend jeg dog har fået udlevet enkelte grænseoverskridende
ting, som jeg vidste hun gjorde for min skyld. Jeg har masser af fantasier og indviede hende i
dem. Jeg har gennem tiderne spurgt hende om hendes fantasier, hvor hun altid sagde at hun ikke
rigtig havde nogen, dermed var sex desv. kun efter mine præmisser og jeg var derfor bekymret
for, at jeg idet jeg ikke var tankelæser, kunne gøre noget for hende.
Vi blev enige om at vi ville prøve at finde ud af det, her lavede vi så i sidste uge en såkaldt
deal, hvor jeg efter sigende kunne få afprøvet nogle af mine fantasier og hun tilgengæld ville
have et åbent forhold, hvor hun kunne have sex med andre fyre uden for vor alm. omgangskreds.
Jeg slugte denne med besvær og da vi skulle aftale nogle rammer for dette foreslog jeg swinger
klubber, ydermere lagde jeg vægt på at vi så løbende skulle bekræfte vor indbyrdes kærlighed og
fortrolighed til hinanden, dette indvilgede hun i. Men i praksis føler jeg at hun er gledet
lidt væk, bla. lagde hun vægt på at jeg også bør opsøge andre kvinder til sex, så jeg kunne
udleve mine fantasier, som jeg ellers mener fordrer meget stor fortrolighed. Hun vidste at jeg
er til sex i tosomhed og bestemt ikke har lyst til andre kvinder, så hendes forslag forundrede
mig idet hun jo kender mig.

Hun afslørede også at hun gerne ville have hele eventyret med andre mænd, dvs. flirt, sex, sove
& spise sammen, hvilket er ting der mig bekendt ligger en del ud over rammerne for swingers,
hvor jeg opfatter dette som tiltag, der kan starte en reel forelskelse. Vor aftalte status er
at vi egentlig kommer sammen, men vi begge ved at vor forhold kan ryge. Hun har så sagt at hun
vil leve single livet fuldtud igen såfremt det skete. Hun begrundede det med at hendes ønske om
det åbne forhold er at alle mennesker er unikke og at hun hos mig har kærlighed og stabilitet,
men ønsker at opleve alle livets facetter, hvilket indebærer de uforpligtende eventyr med andre
mænd.

Hun er nu i fredags d. 11, igen taget afsted på en 2 ugers ferie i Italien (hvor hun også var i
december og som nævnt i februar). Hun har gjort det klart at hun allerede har aftalt at skulle
være sammen med den tidligere omtalte gifte mand og at hun i fremtiden ønsker at være sammen
med andre mænd på lignende vilkår.
Vi har ikke talt med hinanden per tlf. endnu, jeg har ikke selv følt mig tilskyndet til at
ringe til hende og mener at hun bør ringe og vise hendes kærlighed til mig, idet hun ved at hun
kan få min kærlighed 200%, men jeg mener at som situationen er nu skal hun kæmpe for
kærligheden idet jeg reelt set føler mig såret. Ligenu føler jeg at der er så mange skår i vor
forhold at jeg overvejer at finde en anden kvinde som jeg kan dele resten af mit liv med.

Hvad mener I om hende og vor forhold? Skal jeg kæmpe for hende eller droppe det? Jeg hælder
mest på det sidste selvom det gør ondt.

mvh Kristian

Fra : The Dude

Dato : 14-04-03 13:23

Det lyder som om at du stadig elsker hende meget højt, men hun ikke dig.
Derfor vil det kun komme til at gøre mere ondt på dig i det lange løb....

Så drop hende nu, og find en anden, selvom det er svært.

Fra : Daniel V. Pedersen

Dato : 14-04-03 13:29

In article <MPG.1904aacf3dbf4c95989720@news.inet.tele.dk>, Kristian
wrote:
> Hvad mener I om hende og vor forhold? Skal jeg kæmpe for hende eller
> droppe det? Jeg hælder mest på det sidste selvom det gør ondt.

Oha .. En grimmert af karat.

Som du selv har sagt så vil hun have hele pakken, ie tryghed og single
livet, hvilket jo er fint nok for hende, men jeg tvivler på at forholdet
(læs, igennem mine briller) kan holde til det, iogmed du jo ikke ligefrem
lyder lykkelig for konceptet.

Muligheden for at hun for 'løbet sine horn af sig' og kommer tilbage til
dig er der vel, formoder jeg, men vil du så kunne klare at være sammen med
hende igen? Jeg er selv typen der bærer .. nag er ikke det rigtige ord,
men jeg husker strålende godt når folk har såret mig og det kan jeg så
ikke komme over, har det gjort ondt nok.

Jeg vil nok anbefale dig at få pakket sammen, eventuelt få det lukket af
på en pæn måde, kommer over det og komme vidre. Nemme ting at gøre,
jeg ved det, men .. At blive hængende i det vil nok bare hive pinen ud.

Men, igen, det er så med min kasket på, mine briller og mit øreapperart.

Under alle omstændigheder ønsker jeg dig held og lykke med det vidre forløb.

--
Daniel Villefrance Pedersen
Nøgenhed til folket!

Fra : Kristian

Dato : 14-04-03 20:35

> [...]
> (læs, igennem mine briller) kan holde til det, iogmed du jo ikke ligefrem

Det er jeg absolut heller ikke

> [...]
> men jeg husker strålende godt når folk har såret mig og det kan jeg så
> ikke komme over, har det gjort ondt nok.

Hun havde faktisk også spurgt om en pause i forholdet og så måtte vi se tiden an. Jeg nævnte
dog enten eller.

> Under alle omstændigheder ønsker jeg dig held og lykke med det vidre forløb.

Tak skal du have

mvh Kristian

Fra : Anita

Dato : 14-04-03 13:48

"Kristian" <kep@telianonet.com> skrev
[Klip]
> Hvad mener I om hende og vor forhold? Skal jeg kæmpe for hende eller
droppe det? Jeg hælder
> mest på det sidste selvom det gør ondt.

Ud fra din beskrivelse ville jeg også hælde til det sidste. Hun har vel
næsten mere eller mindre droppet dig - måske er du bare hendes "sikre base"
lige nu? Med risiko for at blive droppet, så snart hun har en ny "sikker
base"?

Men jeg tror det afhænger meget af, hvad man kan acceptere i sit forhold.
Jeg kunne ikke acceptere en aftale som I har indgået.

Venligst Anita

Fra : Kristian

Dato : 14-04-03 20:39

> [...]
> lige nu? Med risiko for at blive droppet, så snart hun har en ny "sikker

Hun havde nævnt at hvis vi stoppede ville hun umiddelbart satse på single livet, idet hun iflg.
hende selv nok ikke fandt en ligeså kærlig fyr som mig.

> Men jeg tror det afhænger meget af, hvad man kan acceptere i sit forhold.
> Jeg kunne ikke acceptere en aftale som I har indgået.
>
> Venligst Anita

Jeg mener også at det er for meget idet rammerne for det åbne forhold er blevet alt for løse,
jeg kunne bedre håndtere situationen hvis der var tale om besøg i en alm. swinger klub

mvh Kristian

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-04-03 15:30

"Kristian" <kep@telianonet.com> skrev i en meddelelse

> Hvad mener I om hende og vor forhold? Skal jeg kæmpe for hende eller
droppe det? Jeg hælder
> mest på det sidste selvom det gør ondt.

FLYGT!

Så kan hun altid vende tilbage hvis hun virkelig vil noget.

Jeg har selv brugt over 6 år af mit liv på at vente på en kvinde, som jeg
også håbede på, men soen kneppede sig gravid med en anden stodder, så jeg
stod med håret i postkassen. Jeg har ikke haft en kæreste siden og jeg har
helt fundamentalt ingen tillid til kvinder. Jeg prøver så vidt muligt at
leve uden, da jeg ikke gider at spilde min tid på deres pis: Enten er de -
som det jo ses tydeligt herinde - enten nogle dominerende furier eller også
har de nogle forløjede ideer om "åbne forhold" som for mig at se bare er en
anden måde at sige "du er kun min retrætepost, jeg gider dig ikke for alvor"
på: I begge tilfælde total mangel på respekt. De anskuer sådan set mænd på
lige præcis samme måde, som jeg ellers er forsøgt opdraget fra at betragte
kvinder.

Jeg gider ikke selv opsøge problemerne. Jeg skal ikke udelukke at jeg en dag
møder et fornuftigt kvindemenneske, som jeg føler jeg kan stole på, men jeg
er stået af på dèt der spil, hvor man skal degradere sig selv i håbet om
bare den mindste smule medmenneskelige respekt, man alligevel aldrig får.

Anders Peter Johnsen

Fra : Kristian

Dato : 14-04-03 20:41

> [...]
> bare den mindste smule medmenneskelige respekt, man alligevel aldrig får.

Jeg vælger at tro at der er kærlige og ægte kvinder også selv om de ser godt ud.

mvh Kristan

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-04-03 21:13

> Jeg vælger at tro at der er kærlige og ægte kvinder også selv om de ser
godt ud.

Jeg har også et meget meget vagt håb om at der er een derude.

Anders Peter Johnsen

Fra : Kristine Gazel

Dato : 18-04-03 12:48

Kristian wrote:

> Jeg vælger at tro at der er kærlige og ægte kvinder også selv om de
> ser godt ud.

Undskyld - men hvorfor skulle de ting *udelukke* hinanden?

mvh KG

Fra : John Sahl

Dato : 18-04-03 13:45

Kristine Gazel wrote:

> Undskyld - men hvorfor skulle de ting *udelukke* hinanden?

Hvorfor skulle de ikke?

--
John Sahl, Projektleder på MandeZonen.dk
Når du er træt af /Tidens Kvinder/

Fra : Kristine Gazel

Dato : 18-04-03 22:56

John Sahl wrote:

> Hvorfor skulle de ikke?

Det ved jeg ikke - jeg undrer mig bare over, at det på forhånd opfattes
sådan, at de ting udelukker hinanden, og det er jeg spørger til. Personligt
kender jeg da mange kvinder der både ser godt ud og er kærlige.

mvh KG.

Fra : Søren

Dato : 14-04-03 16:27

Hej Kristian,

> Hvad mener I om hende og vor forhold?

Der skal 2 til et spændende evignyt forhold... Har du mon selv levet op
til fornyelse og overraskelse på hendes præmisser, som hun bør ha' gjort
på dine ?
Det kan let blive "hverdag" og så skal der en ekstra indsats til :)

> Skal jeg kæmpe for hende eller droppe det?

Det kan kun du afgøre, måske skal du få snakket det igennem med en god ven
der kender dig godt.

Elsker du hende fordi du behøver hende ? Eller behøver du hende fordi du
elsker hende ? Det er vel det springende punkt.

> Jeg hælder mest på det sidste selvom det gør ondt.

Har du fortalt hende hvordan du dybest set føler med det ?
Hvis du har og hun er komplet ligeglad er der da en information i det.

Held med at træffe den rigtige beslutning.
(Og husk at der er masser af singlekvinder out there :)

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Kristian

Dato : 14-04-03 20:46

> Der skal 2 til et spændende evignyt forhold... Har du mon selv levet op
> til fornyelse og overraskelse på hendes præmisser, som hun bør ha' gjort
> på dine ?

Som nævnt i mit lange indlæg havde jeg spurgt hende mange gange om hvilke ønsker hun måtte
have. Idet vi har satset meget på tillid/ tryghed i forholdet var rammerne tistede for at hun
kunne nævne de mest ekstreme ting som jeg så ville tage alvorligt.
Hun viste mig desv. aldrig hendes sexuelle identitet.

> Det kan let blive "hverdag" og så skal der en ekstra indsats til :)

Jeg føler at jeg kæmpede der, men jeg er ikke tankelæser

> Elsker du hende fordi du behøver hende ? Eller behøver du hende fordi du
> elsker hende ? Det er vel det springende punkt.

Det sidste pkt. omend det er ved at fade ud nu

> Har du fortalt hende hvordan du dybest set føler med det ?

Ja, jeg har let ved at tale om mine følelser

> Hvis du har og hun er komplet ligeglad er der da en information i det.

Hun er ikke ligeglad, men vælger tilsyneladende det frie liv, hvis jeg stiller krav til sex i
tosomhed

> (Og husk at der er masser af singlekvinder out there :)

Det er jeg også overbevist om

mvh Kristian

Fra : Tomas O.

Dato : 16-04-03 11:46

"Søren" <Look@iNO-SPAMt.dk.invalid> wrote in
SNIP
> (Og husk at der er masser af singlekvinder out there :)

Hvorfor er der mon det? I følge en del skriverier i dagbaldende så er der
så mange single kvinder fordi de netop gerne vil være singler eller ikke
lige orker det der med parforhold og eventuelle krav om børn og lignende.

Der er sgisme da lige så mange (næsten) singlemænd.
Tomas

Fra : Søren

Dato : 17-04-03 22:43

Hej Tomas,

> Hvorfor er der mon det?

Tjaa, man kan kun undres ;-/

> I følge en del skriverier i dagbaldende så er
> der så mange single kvinder fordi de netop gerne vil være singler
> eller ikke lige orker det der med parforhold og eventuelle krav om
> børn og lignende.

Undskyld mig men - *hahaha* - den med gerne at ville være single... Den er
for langt ude (når der skæres over en kam - der skal selvfølgelig nok være
nogle stykker).

Det andet standardargument (fra singler M/K) er "Jeg er kræsen".

Er der nogle her i gruppen der er i tvivl om, hvad den slags udsagn i
virkeligheden dækker over ??

> Der er sgisme da lige så mange (næsten) singlemænd.

Der er endda flere... Og ?
Dem skal Kristian ikke konkurrere med... De er jo alligevel (for)
"kræsne" eller "frihedstrængende", han skal blot konvertere en enkelt
"kræsen" kvinde ;)

Men egentlig ville jeg blot påpege at der, med den til rådighed værende
mangfoldighed, altid er mulighed for at finde en partner der matcher en
selv rigtig godt (selv om det kan tage en rum tid at få sorteret alle
nittegevinsterne fra).

--
Venlig hilsen,
Søren

Fra : Tomas O.

Dato : 19-04-03 09:09

> Hej Tomas,

> Tjaa, man kan kun undres ;-/

Jeps.

SNIP
> Undskyld mig men - *hahaha* - den med gerne at ville være single... Den
> er for langt ude (når der skæres over en kam - der skal selvfølgelig
> nok være nogle stykker).

Der er vist mange efter signede som gerne vil have sex og nusning men som
ikke vil dele ostepops og jogginsæt foran sportslørdag.

> Det andet standardargument (fra singler M/K) er "Jeg er kræsen".

Ja eller den her.. "jeg skal lige have fat i min kalender og se hvobnår vi
kan mødes næste gang.. åh.. der er lige 2 timer om 14 dage.. kan du der?"

Mit svar til den er BYE BYE

> Er der nogle her i gruppen der er i tvivl om, hvad den slags udsagn i
> virkeligheden dækker over ??

Nope.. usikkerhed blandt andet og det at de skjuler hvor desperate der
reelt er? Men mange 'moderne' mennesker er tilsyneladende meget bange for
parforholdet.. specielt de der såkaldt tjekkede mennesker med timemanager
og karriere.

> Der er endda flere... Og ?

Niks der er overskud af kvinder i flg danmarks statistik.

> Dem skal Kristian ikke konkurrere med... De er jo alligevel (for)
> "kræsne" eller "frihedstrængende", han skal blot konvertere en enkelt
> "kræsen" kvinde ;)

hehe lettere sagt end gjort.. jeg er single på 4. år. Ikke fordi jeg ikke
kan konvertere, jeg kan ikke finde en jeg orker at arbejde på at
konvertere.. endnu..

> [...]
> mangfoldighed, altid er mulighed for at finde en partner der matcher en
> selv rigtig godt (selv om det kan tage en rum tid at få sorteret alle

Med de der net dating services der er har man muligheden for at komme til
at kysse hundredefold flere frøer end før internettet.

Tomas

Fra : PerX ...

Dato : 19-04-03 22:05

In article <Xns935F826BF6E21IMP@130.225.247.90>, tfo@gmx.net says...
> [...]
> lige orker det der med parforhold og eventuelle krav om børn og lignende.

Hallå, siger du at der er mænd som sætter krav om børn og kvinder som
ikke vil?

Fra : nusle

Dato : 19-04-03 22:29

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hallå, siger du at der er mænd som sætter krav om børn og kvinder som
> ikke vil?

Hvis Tomas ikke siger det, så kan jeg da sige det

Jeg vil ikke have (flere) børn, der er en del mænd i
trediverne der endnu ikke har fået børn, de vil
gerne - og det bliver ikke med mig.

Kender nu også flere kvinder, som enten slet ikke vil
have børn, eller allerede har de børn de skal have.

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 19-04-03 22:52

In article <3ea1bf37$0$692$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nusle@mail.dk
> [...]
>
> Jeg vil ikke have (flere) børn, der er en del mænd i
> trediverne der endnu ikke har fået børn, de vil

Nå ja selvfølgelig, dem som har fået børn :)

Fra : nusle

Dato : 19-04-03 23:25

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Nå ja selvfølgelig, dem som har fået børn :)

Eller som min arbejdskollega som bare ikke vil
have nogle overhovedet - hvilket en af mine
veninder heller ikke vil

mange hilsner
nusle

Fra : PerX ...

Dato : 20-04-03 01:16

In article <3ea1cd5c$0$710$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nusle@mail.dk
says...

> [...]
>
> Hej,

> Eller som min arbejdskollega som bare ikke vil
> have nogle overhovedet - hvilket en af mine

Hm.. statistiske anomaliteter.. vil de gerne være chefer? Går de meget i
bukser? Kan de godt lide fodboldt? ;)

Fra : nusle

Dato : 20-04-03 09:09

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Hm.. statistiske anomaliteter.. vil de gerne være chefer? Går de meget i
> bukser? Kan de godt lide fodboldt? ;)

Nej, nej og nej

mange hilsner
nusle

Fra : preben nielsen

Dato : 14-04-03 18:10

"Kristian" <kep@telianonet.com> skrev i en meddelelse

> Hvad mener I om hende og vor forhold? Skal jeg kæmpe for hende
eller droppe det? Jeg hælder
> mest på det sidste selvom det gør ondt.

Det forhold er vist slut - du mangler bare at indse det ;-(

--
preben

Fra : Kristian

Dato : 14-04-03 20:46

> Det forhold er vist slut - du mangler bare at indse det ;-(

Jeg er ved at indse det

mvh Kristian

Fra : Jens Bendtsen

Dato : 14-04-03 18:18

"Kristian" <kep@telianonet.com> skrev i en meddelelse en masse
foruroligende..

Giv kællingen et los i røven aldeles omgående. Husk du er en MAND, ikke en
vatpik.

Fra : ml

Dato : 14-04-03 18:57

Jeg er ked af det, men jeg synes også, at du burde forlade hende.

For mig er det uforståeligt, at hun sætter det seksuelle over det tosomme
forhold. Vi mennesker har sikkert anlæg for polygami, men sex er jo ikke
alt.
--
ml

Fra : Kristian

Dato : 14-04-03 20:51

> For mig er det uforståeligt, at hun sætter det seksuelle over det tosomme
> forhold. Vi mennesker har sikkert anlæg for polygami, men sex er jo ikke
> alt.

Det undrer mig også, for hos de typiske mænd hun møder vil der sikkert være tale om
uforpligtende one time vanilie sex m. missionær stillinger etc.

Jeg havde gjordt hende klart at med mig, der er åben for mange BDSM facetter med rollespil osv,
kunne vi nå langt, omend det fordrer at vi tog os tiden i dagligdagens trummerum. Så med andre
ord var der et muligt potentiale hos mig i takt med hendes fantasier udvikler sig. Dette må hun
så gruble over om nogle år ud i fremtiden

mvh Kristian

Fra : nusle

Dato : 14-04-03 19:34

"Kristian" <kep@telianonet.com> skrev i en meddelelse

Hej Kristian.

Jeg fangede lige et par sætninger i dit indlæg, som jeg
ikke syntes andre har taget fat omkring, så du får lige
mine ti ører.

> [...]

dvs. flirt, sex, sove
> & spise sammen,

> Hvad mener I om hende og vor forhold? Skal jeg kæmpe for hende eller

For mig at se handler det om, at hun gerne vil have, at
du giver hende et sted at bo osv. Mens hun så ellers
kan leve sit liv som om hun var single.

Hun ville jo afslutte forholdet, lige indtil du meldte ud,
at så måtte hun flytte - og så var det måske bedre med
et "åbent" forhold.

Reelt er du jo ikke til et åbent forhold (som jeg læser
dig), men er gået med til det fordi du ikke vil miste
hende - er det ikke at forfordele dig selv?

Hvis du stadig elsker hende, bliver du måske nødt til at
kæmpe for at få forholdet til igen at fungerere, for så er
du nok ikke klar til at slippe - men hvis din kærlighed
allerede har fået så mange knubs, at du mærker dig
trække dig væk fra hende - så kan du nok godt hånd-
tere et brud, selvom det er/kan være svært.

mange hilsner
nusle

Fra : Kristian

Dato : 14-04-03 20:53

> For mig at se handler det om, at hun gerne vil have, at
> du giver hende et sted at bo osv. Mens hun så ellers
> kan leve sit liv som om hun var single.

Erkendt, sådan ser jeg det også

> Reelt er du jo ikke til et åbent forhold (som jeg læser
> dig), men er gået med til det fordi du ikke vil miste
> hende - er det ikke at forfordele dig selv?

Det er helt rigtigt.

> [...]
> allerede har fået så mange knubs, at du mærker dig
> trække dig væk fra hende - så kan du nok godt hånd-
> tere et brud, selvom det er/kan være svært.

Jeg tror at et brud er det mest rigtige, hvis hun ikke virkelig begynder med at kæmpe for
forholdet.

mvh Kristian

Fra : nusle

Dato : 19-04-03 22:32

"Kristian" <kep@telianonet.com> skrev i en meddelelse

Hej,

> Jeg tror at et brud er det mest rigtige, hvis hun ikke virkelig begynder
med at kæmpe for
> forholdet.

Håber, at du har fundet en løsning, som er rigtig for dig.

mange hilsner
nusle

Fra : Manse

Dato : 17-04-03 11:54

hejsan

Rørende historie, snøft....... Har ligesom prøvet det selv.....

Men jeg er af den jaloux type, så det dur slet ikke....... Kun en ting at
gøre...Drop hende og find hende du kan leve i tosomhed med, tryggest i det
lange løb.....

Bare rolig, når den ene dør lukker sig, åbner der sig altid en ny.

Manse
--
Informationer er da noget man søger på nettet.....

Fra : Kristian

Dato : 18-04-03 08:16

> [...]

> hvor jeg opfatter dette som tiltag, der kan starte en reel forelskelse.

Hej igen og tak for alle svarene. Jeg har et tillægsspørgsmål til gruppen, med reference til
ovenstående udpluk af mit første indlæg: "Min pige ønsker et åbent forhold, eller? hjælp!" fra
d. 14 april. Når min pige nu jvf. ovenstående udpluk vil have eventyr med andre mænd (I kan
evt. læse hele original indlægget), kan man så tolke dette som at hun trods det at hun ved at
hun ser godt ud og gør meget ud af at lægge vægt på og fortælle at hun er selvsikker, reelt er
ret usikker og derfor har hårdt brug for bekræftelser fra andre end mig?

I hendes teenager år var hun lidt en outsider i skolen, og var derfor for sig selv og havde kun
få venner. Idag er hun som nævnt meget social anlagt og har ret mange venner.

Hvad mener I? Tror I at hun inderst inde er ret usikker?

mvh Kristian?

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 18-04-03 09:38

Kristian wrote:

hej Kristian....

> [...]
> vægt på og fortælle at hun er selvsikker, reelt er ret usikker og
> derfor har hårdt brug for bekræftelser fra andre end mig?

jeg har ikke svaret på det oprindelige indlæg da jeg ikke helt havde noget
egen kendskab til den situation og derfor havde lidt svært ved at sætte mig
i det.....
til dig tillægsspørgsmål vil jeg dog sige at det faktisk godt kan være
tilfældet.......
dog synes jeg måske det er lidt at tage det ud over hvad der bør være
nødvendigt... har hun blot brug for bekræftelse, bør flirt og snak være
nok...... men det er det ikke altid for enkelte personer, der er sex den
ultimative bekræftelse.....og det føler de så at de må leve ud......
det nytter jo så heller ikke at hun ikke selv kan vælge den hun vil
bekræftes af ( i henhold til swinger ideen hvor du også har noget at skulle
have sagt), for så er den bekræftelse alligevel ikke helt det hun søger.....
forstår du hvad jeg mener?

> I hendes teenager år var hun lidt en outsider i skolen, og var derfor
> for sig selv og havde kun få venner. Idag er hun som nævnt meget
> social anlagt og har ret mange venner.

godt for hende at hun er kommet videre i livet.....

> Hvad mener I? Tror I at hun inderst inde er ret usikker?

det _kan_ hun være...... det kan også være at hun har besluttet sig for at
det liv hun har levet hidtil ikke er hende......
men hvorom alting er så skal du gøre op med dig selv om det er den type liv
_du_ ønsker at leve...... hvis det ikke er det, så er der ikke andet for end
at komme videre med dit liv, og finde den person der ønsker at dele livet på
lige fod.......
--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : JOHN

Dato : 01-05-03 09:44

Hej
Se at komme ud af det forhold - din "kæreste" er en typisk "I want it
all" Med tiden (alderen) vil hun indse at, det at sige "JA" til noget
og/eller nogen betyder at man siger "nej" til andre ting. Det er det der
kaldes "commitment" eller engagement!
Hun er "for ung" til dig!

http://www.kandu.dk/