Leje af asiatiske film
Fra : Jacob Gunness

Dato : 14-04-03 10:34

Hej,
jeg håber ikke det her er for meget OT for denne gruppe. Hvor skal man gå
hen, hvis man vil leje region 3-DVD'er i Københavns-området? Er det
overhovedet muligt?
Mange af de asiatiske film, der bliver omtalt forskellige steder lyder meget
interessante, men måske ikke så interessante, at jeg vil give 250-300 kr.
for at købe dem.

På forhånd tak,
Jacob

Fra : Per Moreau

Dato : 14-04-03 12:20

"Jacob Gunness" <jmgunness@oncable.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
meget
> interessante, men måske ikke så interessante, at jeg vil give 250-300 kr.

Køb af Reg3 DVD´ere: Værsgo:
www2.setssl.com/~hivizone/title/main_frame.htm
(copy og paste linken til din browser).
Det er en Reg3 forhandler i USA, så hvis du gerne vil give
en 250-300kr for dem kommer det nogenlunde til at passe med den told
etc at du skal betale når de snuppes i tolden.

Mvh
Per M.

Fra : Tim Christensen

Dato : 14-04-03 12:28

Per Moreau wrote:

> [...]
> en 250-300kr for dem kommer det nogenlunde til at passe med den told
> etc at du skal betale når de snuppes i tolden.

Han skrev at han _ikke_ ville give 250-300,- og ønskede derfor et sted
hvor han kunne leje asiasiske film.

Mvh

Tim

Fra : Jacob Gunness

Dato : 14-04-03 13:02

> Han skrev at han _ikke_ ville give 250-300,- og ønskede derfor et sted
> hvor han kunne leje asiasiske film.

Ja, pointen er, at jeg ikke har lyst til at købe den berømmelige kat i
sækken. Det er ofte svært at bedømme ud fra anmeldelser, om man skal være
vild med asiatiske film for at synes om en given film, eller om den også er
interessant for mere "vestlige" smagsløg :)
Derfor kunne det være rart at kunne se for sig selv.

- Jacob

Fra : Morbid Angel

Dato : 14-04-03 12:35

On Mon, 14 Apr 2003 11:33:32 +0200, "Jacob Gunness"
<jmgunness@oncable.dk> wrote:

Hos http://www.asian-movies.dk koster de fleste film under 100,- stk.

mvh

MA