MS Windows
briani 27239
Ikonproblem
Fra : Kasper Damkjær

Dato : 13-04-03 23:50

Min WindowsXP SP1a har store problemer med at vise de korrekte ikoner for
visse filtyper.

Den er særligt gal med .ai og .eps Windows skifter de korrekte ikoner ud
med tilfældige (.mov, .doc, .txt eller skraldespanden, folder, my computer
eller noget helt 117.)

I alle tilfælde kan jeg sagtesn få det korrekte ikon tilbage ved at markere
filen og trykke F5, men kan man ikke få Windows helt til at lade være med
dette?

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/

Fra : Madsen

Dato : 14-04-03 00:31

Kasper Damkjær skrev:

> Den er særligt gal med .ai og .eps

Hvad er det for en version af Illustrator du har installeret, eller
den har du måske ikke installeret?

> I alle tilfælde kan jeg sagtesn få det korrekte ikon tilbage ved
> at markere filen og trykke F5, men kan man ikke få Windows helt
> til at lade være med dette?

Prøv evt. denne her: <news:Xns935C9BE8283E4.thomas@madsen.tdcadsl.dk>
Altså det her med at stille størrelsen på ikon-cachen op.

Madsen.

Fra : Kasper Damkjær

Dato : 14-04-03 09:16

Madsen <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in

> Prøv evt. denne her: <news:Xns935C9BE8283E4.thomas@madsen.tdcadsl.dk>
> Altså det her med at stille størrelsen på ikon-cachen op.

Det ser umiddelbart ud til at hjælpe, tak.

--
Kasper Damkjær
http://damkjaer.net/