Bigbrother og Tastetone.dk
Fra : Møgelmose

Dato : 22-03-01 20:03

Er der nogen der kan få siderne på ringetone.dk (nej ikke ringetoner.dk) jeg
kan ikke få dem til at loade
er der en venlig sjæl der vil tage den bigbrother ringetone der står derinde
og poste hvad det er man skal trykke i komponist på 3210/3310
Jeg tænkte på at Vic's service med at man kan få logoer er jo egentligt det
samme system som cellular.dk burde det så ikke være sådan at man kan gøre
ligesom cellular ved at trykke xxxxxxxx (telefonnummeret), (feks.) bblyd bb
og så sende den til 1900 burde det så ikke være nummeret man skrive foran
kommaet modtager ringetonen...??? det var bare en tanke der kom mens jeg
surfede på internettet

--
MVH.
Hans-Jacob

Fra : Rander

Dato : 23-03-01 05:54

Thu, 22 Mar 2001 20:02:39 +0100 brugte Møgelmose 19 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>er der en venlig sjæl der vil tage den bigbrother ringetone der står derinde
>og poste hvad det er man skal trykke i komponist på 3210/3310

Hvis du har TDC/VIC/hvad-de-nu-kalder-sig eller mobilix kan du bare sende
en SMS med teksten "BBLYD BB" til nummer 1900.

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Tal i vrede, og du kommer til at holde den bedste tale,
du nogenside har fortrudt. (Winston Churchill)

Fra : Møgelmose

Dato : 23-03-01 14:11

jeg har ikke VIC (og det er altså vic de hedder. TDC er fastnet og VIC er
mobil)
Men nej jeg har ikke VIC men sonofon jeg testede teorien med at gøre som
cellular.dk men det virker ikke ØV

Kan man ikke låne et TDC kort og putte det i sin telefon og så sende efter
tonen og gemme burde det ikke virke?....
Min telefon er jo ikke sim-låst (det er en wanna-sHaver)

MVH.
Hans-Jacob
www.xr2.subnet.dk/348141.htm
www.logomanager.subnet.dk

Fra : Rander

Dato : 23-03-01 14:47

Fri, 23 Mar 2001 14:11:17 +0100 brugte Møgelmose 15 linier på at fortælle
dette til dk.teknik.telefoni.mobil:

>Kan man ikke låne et TDC kort og putte det i sin telefon og så sende efter
>tonen og gemme burde det ikke virke?....
>Min telefon er jo ikke sim-låst (det er en wanna-sHaver)

Jo, det har jeg selv gjort en gang - lånt naboens Sonofon-kort for at SMS'e
efter en ringetone...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Menigheden er dem, der holder med præsten. (Mie, 8 år)

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 23-03-01 15:06

Her er den:

Big Brother
Tilføjet af 200 BPM (tembo) [kissekat@ofir.dk]

4c2 4c2 4c2 8c2 4b1 4b1 8g1 8d1 8g1 4a1 4a1 4a1 8a1 4b1 4b1 4g2 8g2 8e2

Hvor finder man forresten hvad man skal trykke for at få vist ovenstående ?

/Mikael

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 23-03-01 15:24

Mikael Nørrelund Andersen skrev:

>4c2 4c2 4c2 8c2 4b1 4b1 8g1 8d1 8g1 4a1 4a1 4a1 8a1 4b1 4b1 4g2 8g2 8e2

Det er ikke helt rigtigt, og det er heller ikke den samme som man får
sendt fra siden.

>Hvor finder man forresten hvad man skal trykke for at få vist ovenstående ?

1*, 1, 1, 18, 79**, 7, 58, 2, 5, 69, 6, 6, 68, 79, 7, 5*, 58, 3

Jeg brugte Ringtone Converter:
http://web.one.net.au/~libertysport/Nokia/
--
venligst