Skærme
Fijala 3554
Hvilken 19`" TFT skærm (som er til at beta~
Fra : Polle

Dato : 13-04-03 21:59

Hej,

Mens det virker som at der er mange gode 17" TFT skærme på markedet,
hvordan forholdet det sig så med 19"?

Mine krav er.

Ingen døde pixels!
Rimelig god responsetid (er der lavet 16ms 19"?)
Skal også buges som TV, derfor vil S-video indgang være kærkommnet.
helst ikke meget dyrere end 7500 kr.

Hvad siger de kyndige?

Fra : Erik W.

Dato : 14-04-03 09:35

"Polle" skrev ...
> Rimelig god responsetid (er der lavet 16ms 19"?)

Ikke endnu men det kommer her i løbet året. Rygtet siger at Samsung kommer
med en meget hurtig 19" med 1600*1200 opløsning indenfor de næste par
måneder.

> Skal også buges som TV, derfor vil S-video indgang være kærkommnet.
> helst ikke meget dyrere end 7500 kr.

Samsung har lavet en 17" widescreen skærm. Den er omtrendt lige så bred som
en 19" tommer skærm, så hvis det er for at se TV/Video du vil op i 19"
tommer, så vil 172W måske være et godt valg. Den har desværre ikke Video
indgang. Her synes jeg det virker som om Samsung ikke har tænkt sig helt
om, da 172W med sit widescreen format må formodes at henvende sig til
filmelskere.

Acer AL732 har til gengæld S-video in. Hvis du bare SKAL have en TFT nu, så
overvej at købe den. Ellers vent til de nye 19" skærme med 1600*1200 kommer
på markedet. Jeg håber at Acer laver en 19" tommers storebror til 732'eren
engang med videoindgang og 1600*1200, så vil AL732'eren ryge i den Blå Avis

> Hvad siger de kyndige?

Det ved jeg sgu ikke....

Fra : Polle

Dato : 14-04-03 14:35

Erik W." skrev.

> Ikke endnu men det kommer her i løbet året. Rygtet siger at Samsung kommer
> med en meget hurtig 19" med 1600*1200 opløsning indenfor de næste par
> måneder.

Bliver denne skærm mon til at betale, nogen der har et bud på hvad prisen
vil blive? Kan godt vente et par måneder

Mvh

Fra : Brian Bilenberg

Dato : 15-04-03 15:24

I AOD regner de med ca. 11k.