Nu er jeg glad for min "stresshund"
Fra : Ulla Kühn Gerlach

Dato : 13-04-03 20:59

Dette må jeg lige dele med nogen:
Lucas, som for 14 dage siden stressede sig fra en fin placering i
kredskonkurrence i DCH, har i dag opnået 171,45 point ud af 200, fået en 3.
plads og en halv oprykning til A-klassen.
Jeg er bare noget så glad.
Jeg behandlede ham stille, roligt men konsekvent.
( Min mand fik sin sidste halve oprykning med Naddie, men vi var bedre end
dem på dagen )
se os på http://home19.inet.tele.dk/laika7
Mange hilsener fra
Ulla og Lucas
fra
Hundehuset

Fra : Helle Jensen

Dato : 15-04-03 16:02

Hej Ulla

Tillykke med det flotte resultat. Var lige inde på din side og se hundene,
Naddie er da bare for kær.

Hilsen Helle
www.helleshunde.dk

Fra : Ulla Kühn Gerlach

Dato : 15-04-03 20:45

Hej Helle!
Aya ser også ud til at være super, held og lykke med hende.
Hilsen Ulla og Co