Hvor er de søde ;-)
Fra : AEK

Dato : 13-04-03 19:50

Hejsa

Lige nu er Tilde ved at banke en æggeskal ude i entreen....
Det jeg egentlig vil fortælle om er, hvor er katte dog lette og hurtige til
at indordne sig efter forholdene.

Badeværelset er fra i morgen tidlig nedlagt, da det skal renoveres.
Derude står røddernes bakke, i entreen står vand og tørfoder.

For to timer siden, begyndte jeg at stille deres sager ud på den ene af
altanerne. MED deres hjælp, naturligvis )))
Der står nu deres bakke, vand og tørfoder.

Da bakken var kommet på plads, skyndte fedeberg sig at lægge en bette pølle
der, så var den indviet
Vand og foder er blevet brugt , som det plejer.

I deres verden er alt vel egentlig som det plejer - maden mv. står bot et
andet sted.
Det er SÅ dejligt, at man ikke skal bekymre sig om, om de vil bruge bakken
o.s.v.
Det er som om - hmm, hende moaar er sq underlig, MEN ok, nu står bakken et
andet sted....

Dette kommer til at stå på i de næste 3 uger - surt !!!!
Men påsken kommer, og den er ret ligeglad med katte og deres vaner....

Forrige uge stod den på nye vinduer.
Det klarede de også i stiv pote Tøsen og Tilde var endda ude og sige hej til
håndværkerne
Oscar ? Glem det, ikke om det havde han hans interesse ( læs : han er en
super kylling ).
Dog kan siges , at den ene af håndværkerne var et HUG !!!!!! *GF*

Jeg vil slute for nu.
Rødderne hygger. Oscar slapper af i sin papkasse, Tilde fyrer den af i
entreeen med sin æggeskal og Tøsepigen sover i sin hængekøje )

/ Anya ( Som lytter til Pink.....)

Fra : Kate

Dato : 14-04-03 09:09

"AEK" <5678SLETTES@jubiipost.dk> wrote in news:b7cbfp$d1k5g$1@ID-
119019.news.dfncis.de:

> Dog kan siges , at den ene af håndværkerne var et HUG !!!!!! *GF*

Må håbe din kæreste ikke læser med

Ja, det er altså utroligt så nemme de kan være. Da Lante flyttede ind
fik han jo køkkenet, så Sofie og Johans madskåle flyttede ud i gangen.
Intet problem. Her stod de så i det meste af 14 dage, da Lnate så var
godkendt flyttede jeg hans bakke i badeværelset og de to madskåle
tilbage i køkkenet, heller intet problem, så var det bare sådan.
Dejligt.

Hvorlænge skal i så være uden badeværelse?

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer

Fra : AEK

Dato : 14-04-03 19:21

"Kate" <mowgliFJERN@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> godkendt flyttede jeg hans bakke i badeværelset og de to madskåle
> tilbage i køkkenet, heller intet problem, så var det bare sådan.

Ja.

> Hvorlænge skal i så være uden badeværelse?

9-11 arbejdsdage, desværre kommer påsken oveni - så det bliver laaaaang tid
at undvære sit badeværelse ;-((
Kattene har det fint i dag.
Ingen uheld med bakken, pyha *SS*

/ Anya

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-04-03 19:37

AEK wrote:

> 9-11 arbejdsdage, desværre kommer påsken oveni - så det bliver
> laaaaang tid at undvære sit badeværelse ;-((

puuuh, det minder mig om den sidste tid inden jeg flyttede til ø'en....
vores badeværelse skulle renoveres som led i et større projekt, det
resulterede i 5 ( læs FEM) ugers badeværelsesmangel.......
havde det ikke været for mit job som frisør ( jeg kunne vaske hår i salonen
inden job) og en dejlig fleksibel kæreste der ikke så det som noget problem
at hjælpe mig med at komme i bad i en balje på køkkengulvet, så var jeg nok
blevet åndsvag......

for vores vedkommende var det nærmest at hive hele det gamle badeværelse ned
og bygge et nyt op fra bunden ( med diverse flytning af bruseniche og
toilet)....
jeg håber godt nok for din skyld at tidsplanen holder...... det er ret
anstrengende at undvære bad så længe......

--
Knus Sabina

www.MandeZonen.dk
Danmarks førende mandeportal.

Fra : AEK

Dato : 14-04-03 21:18

"Sabina Hertzum" <sabina@SPAMmandezonen.dk> skrev i en meddelelse

> puuuh, det minder mig om den sidste tid inden jeg flyttede til ø'en....
> vores badeværelse skulle renoveres som led i et større projekt, det
> resulterede i 5 ( læs FEM) ugers badeværelsesmangel.......

Av - det var sq laaaaang tid
Omkring 1. maj, skulle det nye badvær. være klar - jubiiii

> [...]
problem
> at hjælpe mig med at komme i bad i en balje på køkkengulvet, så var jeg

Kan lige forestille mig : Sabina plaskende i en balje på køkkengulvet *LOL*
Heldigvis har flere søde mennesker tilbudt mig bad. Hvad jeg vil benytte
mig af .

> [...]
> jeg håber godt nok for din skyld at tidsplanen holder...... det er ret
> anstrengende at undvære bad så længe......

Jeps. MEN 5 uger er sq også umenneskeligt !
Der er opsat 2 toiletvogne udenfor. Fint nok - jeg skulle benytte det
tidligere i dag.
Dog var de stoppet !!!! Så forsvandt min tissetrang meget hurtigt !!!!

/ Anya

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 14-04-03 21:59

AEK wrote:

> Omkring 1. maj, skulle det nye badvær. være klar - jubiiii

*jublejuble* det er faktisk ret fedt sådan at få nyt badeværelse....

> Kan lige forestille mig : Sabina plaskende i en balje på køkkengulvet

*G* det værste var næsten at jeg var for brednumset til at kunne sidde i
baljen så det foregik stående*G*

> *LOL* Heldigvis har flere søde mennesker tilbudt mig bad. Hvad jeg
> vil benytte mig af .

kan jeg godt forstå.... jeg udnyttede også det lokale badeland*G*

> Der er opsat 2 toiletvogne udenfor. Fint nok - jeg skulle benytte det
> tidligere i dag.
> Dog var de stoppet !!!! Så forsvandt min tissetrang meget hurtigt
> !!!!

ydrk......... det er altså ret ufedt.....
heldigvis måtte vi ikke undvære toilettet..... han fik det flyttet og sat
til inden for samme dag, men det betød jo så balanceren over fliser og
opbrudte gulve og hva ved jeg, når vi skulle på potten*G*

jeg har sådan lidt en fobi mod toiletvogne..... diverse koncerter og
lignende har kureret mig ret så eftertrykkeligt*G*