Skærme
Fijala 3554
16 ms TFT - Acer AL732 Eller Hitachi CML1~
Fra : Polle

Dato : 13-04-03 19:36

Har undersøgt markedet lidt og er kommet frem til at disse to skærme
er to
af de bedste bud på en kvalitets TFT skærm som også kan bruges til
gamming.

Hvilke af disse to 17" TFT skærme er bedst? Erfaringer/feedback
modtages med kyshånd.

Fra : Erik W.

Dato : 13-04-03 20:44

"Polle" skrev ...
> [...]
> gamming.
>
> Hvilke af disse to 17" TFT skærme er bedst? Erfaringer/feedback

Der er masser af tidligere tråde som handler om dette, prøv at kigge på
nogle af de gamle spørgsmål i gruppen. Begge skærme er gode. Acer AL732 er
lækkert udført i letmetal og har tre signal indgange VGA, DVI og video in.
Navnligt indgangene giver en alsidighed, som fik mig til at vælge AL732'eren

Mvh Erik

Fra : Dr.Ralph

Dato : 14-04-03 03:27

On 13 Apr 2003 11:35:31 -0700, Polle wrote:

> [...]
> gamming.
>
> Hvilke af disse to 17" TFT skærme er bedst? Erfaringer/feedback

Jeg kan kkun tale udfra de anmeldelser jeg har nærstuderet på nettet - og
mit råd er, at du ikke vil blive skuffet oven nogen af dem - begge er et
godt køb - blot vil jeg retn subjektivt sige, at Aceren er KLART flottere
designet - med smalle linier i aluminium stel - hvor Hitachi er mere kantet
plastik i enten hvis eller sort ramme.
Hitachis design vil jeg give 9
Acer 732's design vil jeg give 10-11

Begge har lige lav repsons, same brightness men mener Aceren har lidt bedre
kontrast (450 imod 400) - men specs på papir er èn ting - virkeligheden
nogen andet - og begge monitorer er meget ens i billedkvalitet - du kan kun
blive glad for dit valg uanset hvad du vælger af de to.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : HL

Dato : 14-04-03 08:34

"Polle" <Polle1001@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> gamming.
>
> Hvilke af disse to 17" TFT skærme er bedst? Erfaringer/feedback

Benq FP 767 er også et godt bud på en billig 16ms TFT skærm

Fra : Dr.Ralph

Dato : 14-04-03 11:01

> Benq FP 767 er også et godt bud på en billig 16ms TFT skærm

Den har bare kun analog og ikke DVI port.

--
Kind regards/Venlig Hilsen
Dr. Ralph

Fra : JOB

Dato : 14-04-03 11:48

"Polle" <Polle1001@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> gamming.
>
> Hvilke af disse to 17" TFT skærme er bedst? Erfaringer/feedback

Hej, jeg fik min Acer AL732, ved fjernhandel naturligvis, i øvrigt fra
EDB-Direct, og den er smuk, perfekt og alsidig - jeg 'gamer' ikke, men
skærmen er klart bedre end andre tft'ere jeg har set - hurtig, lysstærk, og
meget nem at justere etc.
mvh JOB

Fra : MA

Dato : 17-04-03 16:43

Acer AL 732 er også testet i en 17-18" TFT-skærm test i Alt om Data's april
nummer 2003, og er vel vinderen sammen med Samsung SyncMaster 172B, hvor dog
kun Acer er 16 ms. Det anføres i nævnte test at det ikke kan være korrekt at
BenQ FP767 er en 16 ms skærm som oplyst, men synes at være en langsommere
skærm og klart langsommere end Acer skærmen.

Martin
ma_dk@NoSpamhotmail.com
Please, remove NoSpam before replying.