Der er noget i luften.....
Fra : Niels Henriksen

Dato : 13-04-03 19:27

Jeg vil lige dele min glæde med jer herinde. Jeg har i mange år været en
skabslæser og nogle gange kommet med få kommentarer. d.s.s er den første
nyhedsgruppe når jeg installerer min computer igen og igen.... jeg nyder
bare at læse herinde..

Den glæde der er ved at være nyforelsket er bare for fed..... Især når man
også får at vide fra hende at hun elsker en og at hun tænker på en hele
tiden.. Så er det ligesom livet er ved at blive fuldendt..

Her gik jeg og troede at der ikke var nogle der vil ha mig og så dumper der
sådan en lækker sag (det siger alle vel om deres kone/kæreste) ind.

Tjaa... det var lige et udbrud... nu vil jeg ud i køkkenet og lave mad og
synge i vilden sky *SS*

--
Niels

Fra : Nette

Dato : 13-04-03 21:50

"Niels Henriksen" skrev i en meddelelse

> Her gik jeg og troede at der ikke var nogle der vil ha mig og så dumper
der
> sådan en lækker sag (det siger alle vel om deres kone/kæreste) ind.

Det var da et dejligt forårsindlæg.
Tillykke med hende, og held og lykke fremover.
Håber da vi kommer til at "se" mere til dig herinde*S*

Nette

Fra : Raprap

Dato : 13-04-03 22:58

Det lyder skønt.
Har selv glemt hvordan det føles.

Rap.

Fra : Niels Henriksen

Dato : 14-04-03 07:35

Raprap <hgytu@hgytu.dk> har skrevet:

> Det lyder skønt.
> Har selv glemt hvordan det føles.

Det er en følelse der er bedre end:

1. sætte sig ind i en ny bil
2. tænde for en ny computer
3. vinde EM i (vælg sportsgren)

*G*

--
Niels

Fra : Henning

Dato : 14-04-03 06:47

Nette wrote:
> "Niels Henriksen" skrev i en meddelelse

> Det var da et dejligt forårsindlæg.
> Tillykke med hende, og held og lykke fremover.
> Håber da vi kommer til at "se" mere til dig herinde*S*
>
> Nette

Også her fra, og lad damen få lov at trykke på tasterne
ind i mellem, det kan give noget god sex af og til, når
stemningen i gruppen bliver lidt flirtende og lystig

MVH
Henning

Fra : Niels Henriksen

Dato : 14-04-03 07:36

Henning <h2m nospam@mail.dk> har skrevet:

> Også her fra, og lad damen få lov at trykke på tasterne
> ind i mellem, det kan give noget god sex af og til, når
> stemningen i gruppen bliver lidt flirtende og lystig

Jeg glæder mig meget til at det bliver mere seriøst.... Vi har snakket om
hvornår man kan "tillade" sig at få ring på *GG*

--
Niels

Fra : PerX ...

Dato : 14-04-03 03:16

I en anden tråd skriver niels@askbiggs.dk :

> Her gik jeg og troede at der ikke var nogle der vil ha mig og så dumper der
> sådan en lækker sag (det siger alle vel om deres kone/kæreste) ind.

Det får mig, som den nysgerrige person jeg er, til at spørger:

Er der nogen som syntes deres kone/kæreste er grim?

(Er der nogen som tør indrømme det ;)

Fra : Henning

Dato : 14-04-03 06:50

PerX ... wrote:
> I en anden tråd skriver niels@askbiggs.dk :

> Det får mig, som den nysgerrige person jeg er, til at spørger:
>
> Er der nogen som syntes deres kone/kæreste er grim?
>
> (Er der nogen som tør indrømme det ;)

Det var ikke udseende og stil jeg faldt for *GGG*
Men hun så nu ret nuttet ud i min undertrøje og bar mås

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 14-04-03 10:57

In article <3e9a4bf1$0$128$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, "Henning" <h2m
nospam@mail.dk> says...

> Det var ikke udseende og stil jeg faldt for *GGG*
> Men hun så nu ret nuttet ud i min undertrøje og bar mås

Hm.. det vil jeg tolke som et både og :)

Fra : Henning

Dato : 15-04-03 07:47

PerX ... wrote:
> In article <3e9a4bf1$0$128$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, "Henning"
> <h2m nospam@mail.dk> says...

> Hm.. det vil jeg tolke som et både og :)

Jeg har nogle dejlige modelfotos af hende fra den gang, hun
kan se noget så fræk og forførende ud ( hun elsker at posere
i frække stillinger, nemmere nu med digital camera, end de gammeldags
film der skulle fremkaldes og kopieres til papir)

MVH
Henning

Fra : PerX ...

Dato : 15-04-03 11:29

In article <3e9baaed$0$142$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>, "Henning" <h2m
nospam@mail.dk> says...

> [...]
> i frække stillinger, nemmere nu med digital camera, end de gammeldags
> film der skulle fremkaldes og kopieres til papir)

Nej hvor godt! Det lyder som den gode hobby :)

Fra : Niels Henriksen

Dato : 14-04-03 07:37

PerX ... <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> har skrevet:

> Det får mig, som den nysgerrige person jeg er, til at spørger:
>
> Er der nogen som syntes deres kone/kæreste er grim?
Det tror jeg næppe.. det er vel nok at de syntes det? *GG*

--
Niels

Fra : PerX ...

Dato : 14-04-03 03:17

In article <3e99ab95$0$32034$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
niels@askbiggs.dk says...
> Her gik jeg og troede at der ikke var nogle der vil ha mig

Nå, det er måske en meget udbredt følelse...

> og så dumper der
> sådan en lækker sag (det siger alle vel om deres kone/kæreste) ind.

Tillykke med det - og nu er vejret jo snart til det :)