hvor kan man købe LP'er?
Fra : Pulven

Dato : 13-04-03 18:41

jeg søger en butik hvor man kan købe LP'er, mere specifict er jeg ude
efter Smashit in Aberdeen og Sneglzilla begge af Malk De Koijn. vi er
ude i noget rapmusik, og jeg søger sådanset bare en musikbutik der
føre sådan noget.

mvh mads
www.borchersen.dk

Fra : Torben Larsen

Dato : 13-04-03 18:46

"Pulven" <mawsu@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> efter Smashit in Aberdeen og Sneglzilla begge af Malk De Koijn. vi er
> ude i noget rapmusik, og jeg søger sådanset bare en musikbutik der

I København er der Route 66 på Fælledvej, Circles og Sound Station på Gammel
Kongevej.

Torben

Fra : Lars Bernau

Dato : 13-04-03 19:01

Torben Larsen wrote:

> "Pulven" <mawsu@hotmail.com> wrote in message

> I København er der Route 66 på Fælledvej, Circles og Sound Station på Gammel
> Kongevej.

Eller Street Dance Records i Vestergade, og Loud i Hyskenstræde.
--
Lars Bernau
"Diskussioner bliver tit ødelagt af folk,

Fra : Pulven

Dato : 13-04-03 19:13

On Sun, 13 Apr 2003 19:41:28 +0200, Pulven <mawsu@hotmail.com> wrote:

> [...]
>efter Smashit in Aberdeen og Sneglzilla begge af Malk De Koijn. vi er
>ude i noget rapmusik, og jeg søger sådanset bare en musikbutik der

glemte lige at tilføje at hvis man kender et sted på nettet hvor man
kan købe det, så er det også meget velkomment. jeg bor i nakskov, og
jeg ved ikke lige om jeg har tid til at tage til københavn, men ellers
tak for forslagne..

mvh mads
www.borchersen.dk

Fra : Mikkel Winther

Dato : 13-04-03 20:47

> [...]
> kan købe det, så er det også meget velkomment. jeg bor i nakskov, og
> jeg ved ikke lige om jeg har tid til at tage til københavn, men ellers

Flere af de butikker der er blevet nævnt har web-afdelinger.

m.

Fra : Troels

Dato : 13-04-03 19:29

> [...]
> efter Smashit in Aberdeen og Sneglzilla begge af Malk De Koijn. vi er
> ude i noget rapmusik, og jeg søger sådanset bare en musikbutik der

Jeg tror nok www.baryske.dk skulle være den butik med mest hip hop. Man kan
ikke længere se deres liste på nettet, men prøv at skriv til dem.

/Troels