Reset af Cisco 677
Fra : Rup And

Dato : 22-03-01 19:53

Hej

En af mine venner har rodet lidt for meget med sin Cisco 677 og
skidtet virker ikke mere som det skal.

Hvordan resetter man sådan en - tilbage til fabriksindstillingerne ?

Rup And

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 22-03-01 20:33

http://www.paikin.dk/adsl-faq.phtml#45 Hvis det vel og mærke er en WOL ADSL

--
Bjarke Andersen

Fra : Hunch

Dato : 22-03-01 20:47

"Rup And" <htgy@jhdh.dk> skrev i en meddelelse news:19ikbt8t07gmlj202mpm8d1r62c7f86dek@4ax.com...
> Hej
>
> En af mine venner har rodet lidt for meget med sin Cisco 677 og
> skidtet virker ikke mere som det skal.
>
> Hvordan resetter man sådan en - tilbage til fabriksindstillingerne ?

Hvis han begynder på det, burde han også sætte sig lidt ind i hvordan
han retter hans fejl. Jeg skulle da ikke til at "rode" med min, uden jeg
var sikker på, at jeg kunne rette det igen.

Fra : Michael Michel Niels~

Dato : 23-03-01 11:58

Hejsa

> Hvis han begynder på det, burde han også sætte sig lidt ind i hvordan
> han retter hans fejl. Jeg skulle da ikke til at "rode" med min, uden jeg
> var sikker på, at jeg kunne rette det igen.

Hmm... hej Hr. Bagklog... *gg*

--
Vinterhygge fra

Michael Michel Nielsen
Viborg - Denmark
e-mail: indy@indy.dk
icq: 3890577

- Krystere dør mange gange. - Helte kun een!

Fra : Hunch

Dato : 23-03-01 14:07

"Michael Michel Nielsen" <indy@nospam.indy.dk> skrev i en meddelelse news:6%Fu6.2774$Ov.183461@news010.worldonline.dk...
> Hejsa

> Hmm... hej Hr. Bagklog... *gg*

Det forstår du vist heller ikke. Det drejer sig om, at prøve at forudse
følgerne af ens handlinger. Det kan man selvfølgelig ikke altid. Men i
dette tilfælde får man nærmest smidt svaret i hovedet hvis man bruger
40 sec. på nettet for at finde svaret.
(gælder for øvrigt 80% af de spørgsmål der bliver slynget ud i denne gruppe)
Conf. af en router er ikke noget man leger med.

Fra : kfc

Dato : 23-03-01 21:56

hej sa

> [...]
gruppe)
> Conf. af en router er ikke noget man leger med.

jow det er jeg sikker på at han gør, men man lære jo forskæligt ( nogen
læser og nogen prøver sig til det ) ,
men som du siger at de 80% at ? er svarene ude på nettede.. og det er
sikkert rigtigt.. men efter at skulle bruge
lidt hjælp, startede jeg/man med at undersøge om ( mine mange problemer )
havede været oppe i news før, man
starter med at læse OVERSKRIFTEN.. også noget der kunne have noget med emmet
at gøre, for at til sist
at spøger inews...( vil meget gerne takke Bjarne Duelund, mm ) for der
sidder SQ nogen derude i landet og virkelig
vil hjælp en mand i nød

her synes jeg at dit indslag er spil af tid, da det er at IKKE ville hjælpe
folk...

og idet du siger " GLEMMER " du vist osse at der kommer nye til på nettede
og det sammen gør der så osse inews,
og der var vist osse den gang hvor du måtte spøger om hjælp ikk'

er ked af det er lidt off-topic!!!

men ud skulle det *SS*

kfc

Fra : Kasper Mejlgaard

Dato : 22-03-01 22:26

It seems Rup And wrote:

Hvis det er en CC opkobling så:

<http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/generel_nulstilling/home.phtml?link=6>

--
Kasper Mejlgaard

Fra : Philip Søeberg

Dato : 26-03-01 12:07

brug kommandoerne:

set nvram erase
write
reboot

Fra : Bent skohorn

Dato : 26-03-01 04:12

Det er helt rigtigt. Så er den tilbage til factory defaults. Men hvad i
alverden skulle man bruge en router til der er helt blank? Gør som hr.
Mejlgaard foreslår - kig på cybercitys glimrende hjemmeside.

Fra : Michael Steenhoff Ma~

Dato : 09-08-01 23:04

tjek: www.paikin.dk

Fra : Jakob Færch

Dato : 10-08-01 13:09

In article <3B7308EB.A13BE541@steenhoff.dk>,
Michael Steenhoff Madsen <mima@steenhoff.dk> wrote:

> tjek: www.paikin.dk

Du (og din ven) skal være opmærksomme på, at fabriksindstillinger
sandsynligvis ikke er det, I ønsker

Hvis jeg gætter rigtigt, vil I gerne have routeren tilbage til de
indstillinger, ADSL-udbyderen leverede den med - og det er sandsynligvis
ikke det samme.

Så vidt jeg husker er Paikin's FAQ til World Online.

CyberCity har proceduren beskrevet her:
<http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/generel_nulstilling/
home.phtml?link=6>

/Jakob

Fra : kim petersen

Dato : 14-08-01 19:55

Du (og din ven) skal være opmærksomme på, at fabriksindstillinger
worldonline