Surt opstød (brok)!
Fra : Helle Frederiksen

Dato : 13-04-03 18:19

Ja, I må have mig meget undskyldt, men jeg er lige nødt til at lukke lidt
galde ud.

Jeg var jo en tur i Maxizoo (Petgo) i dag. Jeg fik deres reklameavis i går,
og der reklamerede de stort - på forsiden - med et fint kradse/klatremiljø
til 599,- nedsat fra 999,-. Og sådan et var mine misser da nødt til at eje.
Tilbuddet gjaldt fra i dag og hele næste uge, men der var begræset parti, så
jeg tænkte, at jeg hellere måtte køre derud i dag. Jeg ankom kl. 10.10 - 10
minutter efter de havde åbnet. "Jamen der var da udsolgt"??? Jeg stod noget
måbende, og efter som der faktisk ikke var ret mange mennesker i butikken,
blev jeg nødt til at spørge, hvor mange de havde fået hjem. Jamen de havde
da fået 5 !!!....kradsetræer hjem, og de fik ikke flere. Der måbede jeg
endnu engang. De havde talt med de andre afdelinger, og der var de også
udsolgt, så de har formentlig heller ikke fået flere hjem.

Jeg må nok indrømme, at da jeg kørte hjem igen, var min lyst til at boykotte
Maxizoo meget stor. Og det er bestemt ikke første gang jeg er kørt forgæves
efter deres "gode" tilbud. Hvis de på forhånd vidste hvor mange (få) de fik
hjem, så burde de have gjort opmærsom på det, og have kaldt det for et
køtilbud, for det var jo reelt hvad det var!

For fremtiden tror jeg godt, at jeg kan finde et andet sted at købe det jeg
skal have. Så nu har jeg bestilt Likitas katalog, for nu var man ligesom
opsat på, at det skulle være. Og jeg synes også, at deres priser ser
rimelige ud. Eller også kan jeg måske finde et brugt. Og så kan Maxizoo
ellers bare beholde deres skodtilbud (ja lidt barnlig har man vel lov at
være ).

Håber I kan bære over med mig, men jeg var lige nødt til at få luft.

M.v.h.

Helle Frederiksen.

Fra : Helle

Dato : 13-04-03 20:16

>KLIP<
> Håber I kan bære over med mig, men jeg var lige nødt til at få luft.
>

> M.v.h.
>
> Helle Frederiksen.

Hejsa.
Jeg kan virkelig godt forstå, at du er skuffet og vred over det - det er i
hvert fald også skide irriterende når nu man er opsat på det og det var jo
et godt tilbud. Jeg håber ikke, at du skulle køre pokkers langt for det?
Jeg kan sige at jeg (kattene) er tilfredse med Likitas gulv-loft model her,
så der kan du roligt købe og de er meget behjælpelige der inde og varen
kommer hurtigt når du har bestilt.
Ulempen hos Likita er, at kradsetræerne ikke er synderlig kønne at have
stående men hvad gør man ikke for sine katte? skal man have noget som er
pænere, så er det virkelig også MEGET dyrere og skal bestilles i udlandet.
Kender en (her fra gruppen) som bestilte et kanont kradsemiljø til sine
katte og der gik flere mdr inden det kom! Det er svineri!
Men Likita: kan du roligt købe hos.

Mvh Helle

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 13-04-03 20:46

> [...]
> Kender en (her fra gruppen) som bestilte et kanont kradsemiljø til sine
> katte og der gik flere mdr inden det kom! Det er svineri!

Hvis du tænker på fra www.catpalace.nl så ja, jeg kan også bekræfte at de
ikke er særlig gode til at overholde deres egne leveringsfrister.
Mit skulle være leveret i Marts måned, er bestilt i januar. Jeg har skrevet
og ringet, får intet brugbart svar om hvornår det kommer.
Så hvis nogle ønsker disse underskønne træer, så kræver det tålmodighed at
handle med dem og af en eller anden grund så bliver modellerne ændret
undervejs....

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 13-04-03 20:34

> [...]
> Så hvis nogle ønsker disse underskønne træer, så kræver det tålmodighed at
> handle med dem og af en eller anden grund så bliver modellerne ændret

Nina....fortæl, fortæl - hvad er det for et du har bestilt?

Trine - der også gerne engang vil have et arrengement fra Catpalace. Og nu
ved jeg da at jeg skal bestille i gooood tid.....

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-04-03 16:52

> Nina....fortæl, fortæl - hvad er det for et du har bestilt?
Thi hi.. jeg bestilte et RC3.X i januar måned, dog med berber tæppe (se
under small). Leveringstid 4-5 uger. Det blev så til slutningen af marts de
ville levere.... (må være udfra deres hovedregning) ... nå, men det er
endnu ikke modtaget, de har rykket det uge for uge, og i mellemtiden har de
skiftet billedet af træet ud på hjemmesiden til et der dog indeholder de
samme ting, men antallet af træstammer er halveret. Der var 8 på det
oprindelige jeg bestilte og kun 4 på det de nu viser på billedet (ligner
pindebrænde nu, ikke noget jeg ville have valgt til MCO) Dog står der stadig
at det er med 8 træstammer?!? ... så jeg har spurgt hvad det egentlig er det
"har" sendt mig... og desværre har jeg ikke fået svar på trods af 3 emails
og 2 telefon opringninger.
Det næææææærmeste jeg er kommet på et svar er, at der i sidste uge er sendt
hele fire træer til Danmark, ved ikke hvornår eller om mit skulle være
iblandt og hvordan de vil levere det. (har ikke tænkt mig at hente det på
posthuset *G*)
Så... ja, med meget held, så modtager jeg mit træ en af de nærmeste dage.
Med kun lidt held så modtager jeg vel et svar på mailen fra dem.... og uden
held, så er det nok som det hele tiden har været ....

Beklager at jeg skal være dårlig reklame for dem. Deres træer er så lækre,
de er solide, holder længe, og jeg synes faktisk de er et flot stykke møbel.
Jeg er ikke i tvivl om at misserne vil elske det...... men kundeservice
(eller om man vil kundepleje) er altså ikke deres stærke side... og jeg var
advarret på forhånd at det kunne være lidt trægt at handle med dem.

Men uanset hvad har de jo et helt uniq produkt, og jeg glæder mig meget til
at modtage det, havde bare ikke forventet at det skulle blive et
kvartalsprojekt.
Anyway ....I skal nok få billeder, når det er modtaget og indtaget

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Pia J

Dato : 14-04-03 17:53

"Nina, Tender Tribes" <NOSPAMnina@knus.dk> wrote in message

> Thi hi.. jeg bestilte et RC3.X i januar måned, dog med berber tæppe

Gad vide hvor længe skumbananerne ville være om at flå alle de blade af....

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 14-04-03 18:46

> Gad vide hvor længe skumbananerne ville være om at flå alle de blade
af....

Åhh det vil tage lidt tid, der er mange *G*

Hilsen Nina
www.tendertribes.dk

Fra : Trine Piltoft

Dato : 14-04-03 19:25

Hej Nina!

> Thi hi.. jeg bestilte et RC3.X i januar måned, dog med berber tæppe (se
> under small).

*suk*. Jeg vil oz, jeg vil oz *g*. Det er ellers flot, men jeg kan godt se
at de 4 pinde der er på billedet ikke ser ud af meget til en flok MC´er. Det
bliver da helt spændende at se hvad det er du ender med at få, og
hvornår............

Jeg faldt ellers lidt for den der trapez - den er ret sød synes jeg, og ikke
specielt dyr. Men gad vide hvad loftet siger til det *g*. Må vist hellere
spørge et par "eksperter" inden jeg giver mig til at bestille det.

> Beklager at jeg skal være dårlig reklame for dem.

Det er da rart at vide at man kan risikere at vente så længe - så sætter man
jo ikke næsen for højt op efter noget.

> Anyway ....I skal nok få billeder, når det er modtaget og indtaget

JA TAK

Mvh. Trine

Piltoft´s Siamese & Oriental Shorthair´s
e-mail: piltofts@post.tele.dk
Web: http://home0.inet.tele.dk/piltofts/

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 15-04-03 11:20

En lille update:
Nå, så fik jeg da et svar.
Mit træ er sendt i sidste uge, hvornår ved jeg ikke. De har ændret
modellen,
og ved ikke om jeg har modtaget et med 4 eller 8 stammer. De siger at
jeg må
se det, når jeg modtager det (også lidt svær detalje at overse, når det
står
midt i stuen *G*). Modellen er ændret pga stabiliteten skulle være bedre.
Jeg er ikke bygningskonstruktør eller sådan noget, så jeg kan ikke sige om
det er ændret til det bedre eller ringere.
Birgitte, har du et billede af dit? .. det har jo 8 stammer.
Synes det lyder ulogisk at de samme indhold men kun 4 stammer skulle være
mere stabilt?!?!
Ævævæv at jeg ikke har gemt billedet af det jeg oprindelig bestilte...

Hilsen Nina - der melder pas og bare ser hvad og hvornår jeg modtager en
stor pakke fra Holland
www.tendertribes.dk

Fra : Helle

Dato : 13-04-03 20:54

> [...]
> Så hvis nogle ønsker disse underskønne træer, så kræver det tålmodighed at
> handle med dem og af en eller anden grund så bliver modellerne ændret

Hej Nina.

Ja det var vidst derfra - synes virkelig det er noget svineri at leveringen
er så lang tid.

Mvh Helle

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 14-04-03 07:11

> [...]
> Så hvis nogle ønsker disse underskønne træer, så kræver det tålmodighed at
> handle med dem og af en eller anden grund så bliver modellerne ændret

Hold op, hvor er de flotte!

Men hold op, hvor er de også dyre!
Jeg ville ellers elske, at have sådan et stående i min stue, men det bliver
vist først, hvis jeg vinder i Lotto . Og så har jeg forøvrigt slet ikke
tålmodighed til at vente så længe på det.

M.v.h.

Helle Frederiksen.

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 14-04-03 07:18

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> et godt tilbud. Jeg håber ikke, at du skulle køre pokkers langt for det?

Hej Helle.

Nej, heldigvis skulle jeg ikke køre så langt. Kun ca. 5 km. Hvis jeg havde
skulle køre meget længere, så er jeg ikke sikker på, at sproget i mit indlæg
havde været så modereret .

M.v.h.

Helle Frederiksen.

Fra : Louise Viborg

Dato : 14-04-03 19:21

Hej Helle!
Vi har først fået reklamen fra Maxi Zoo idag. Det er ellers et vildt
lækkert kradsetræ, osm jeg er sikker på vores tigre vil elske

Vi får forresten udvidet vores gulv til loft kradsetræ på lørdag. Det
er jo købt hos Likita, og da vi var på udstilling i januar, greb Jakob
lige i den dybe lomme og bestilte en masse ekstra Han havde det
ikke med i lilla (som vores nuværende kradsetræ er ), så vi får
det her på lørdag. Det blir rigtig dejligt for de små

Mvh. Louise
Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 16
www.shunozahra.dk

Fra : Helle Frederiksen

Dato : 15-04-03 07:39

"Louise Viborg" <nospam@shunozahra.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Helle!
> Vi har først fået reklamen fra Maxi Zoo idag. Det er ellers et vildt
> lækkert kradsetræ, osm jeg er sikker på vores tigre vil elske

Var den også gældende fra søndag?
For så har I da slet ikke haft en chance. Og I er sikkert ikke de eneste,
der først har fået den nu. Men ja, det "var" et vildt lækkert kradsetræ.
Øv... !

> [...]
> ikke med i lilla (som vores nuværende kradsetræ er ), så vi får
> det her på lørdag. Det blir rigtig dejligt for de små

Jeg glæder mig også til at få kataloget. De har lovet det kommer i dag. Og
det jeg synes er så genialt er, at man selv kan sammensætte sit kradsetræ og
bygge det ud efterhånden. Så det ender jo nok med, at jeg får bestilt noget
fra dem . Ved du forøvrigt hvor lang leveringstid, der normalt er?

> Mvh. Louise
> Shuno Zahra's norske skovkatte - KILLINGER VENTES I UGE 16
> www.shunozahra.dk

M.v.h.

Helle Frederiksen.

Fra : Pia Thomsen

Dato : 15-04-03 10:37

>Ved du forøvrigt hvor lang leveringstid, der normalt er?

Hmm, jeg modtog mit to dage efter, jeg havde bestilt det - jeg ringede til
dem, da jeg havde nogle ændringer - jeg ved ikke om det gør nogen
forskel....??

Hilsen Pia
--
http://home20.inet.tele.dk/pitho
piathomsen@pc.dk

Fra : Louise Viborg

Dato : 15-04-03 12:41

On Tue, 15 Apr 2003 08:38:59 +0200, "Helle Frederiksen"
<hf@fjernesdlgnet.dk> wrote:

> [...]
>der først har fået den nu. Men ja, det "var" et vildt lækkert kradsetræ.

L: Ja, den var også gældende fra søndag.

> [...]
>bygge det ud efterhånden. Så det ender jo nok med, at jeg får bestilt noget
>fra dem . Ved du forøvrigt hvor lang leveringstid, der normalt er?

L: Jeg mener ikke det tar mere end et par dage, men jeg kan ikke huske
det helt præcist.