NDT-tekniker? Hvad laver sådan én??
Fra : HT

Dato : 13-04-03 16:45

Hej NG!

Jeg ved ikke helt om det her er det rigtige sted at spørge, men here goes :

Jeg har set et jobopslag, som jeg synes lyder spændende. Det er en stilling
som NDT-tekniker under TÜV-Nord Danmark. Allerede dér tænker jeg det må have
noget med typegodkendelser at gøre, men hvad laver sådan en fyr? Hvilken
uddannelse har sådan en???

HT

Fra : alexbo

Dato : 13-04-03 17:51

"HT" <ht6040@hotmail.com> skrev

> [...]
have
> noget med typegodkendelser at gøre, men hvad laver sådan en fyr? Hvilken

Der findes et firma i Karlslunde der handler med NDT udstyr.
www.altest.dk/

mvh
Alex Christensen

Fra : HT

Dato : 13-04-03 18:16

> "HT" <ht6040@hotmail.com> skrev

> stilling
> have
>
> Der findes et firma i Karlslunde der handler med NDT udstyr.
> www.altest.dk/

Aha..... takker for info! Så blev jeg da så klog...

HT

Fra : SvenP

Dato : 13-04-03 18:31

Der hvor jeg arbejder, står NDT for Non Destructive Testing. De teknikere vi
benytter er uddannede til at scanne vores produkt med enten IR-udstyr eller
ultralyds-scanner.

Sven