Mixit og fast abonnement
Fra : Morten Christensen

Dato : 13-04-03 12:00

Jeg er ved at flytte et abonnement fra Sonofon Variant til TDC's Mixit.

Telefonen bruges næsten kun til at modtage sms'er, når der er kommet en
ny e-mail på internet-kontoen, og nu hvor Sonofon har lukket for
@note.sonofon.dk, vil jeg bruge TDC's "gratis" besked-robot.dk istedet.

Iflg. Mixit's hjemmeside er der er abonnement på 30 kr. pr. måned, hvis
forbruget er under 30 kr. og et abonnement på 0 kr., hvis forbruget er
over 30 kr.

Dvs. at hvis hjemmesidens tekst følges bogstav for bogstav, giver et
forbrug på 25 kr. en regning på 25 + 30 = 55 kr, mens et forbrug på 35
kr. giver en regning på 35 + 0 = 35 kr.

Eller bliver der altid rundet op til minimum 30 kr ?

Morten Christensen

Fra : Carina

Dato : 13-04-03 12:10

"Morten Christensen" :

> Telefonen bruges næsten kun til at modtage sms'er, når der er kommet en
> ny e-mail på internet-kontoen, og nu hvor Sonofon har lukket for
> @note.sonofon.dk, vil jeg bruge TDC's "gratis" besked-robot.dk istedet.

Hvorfor skriver du "gratis" på den måde?

> [...]
>
> Dvs. at hvis hjemmesidens tekst følges bogstav for bogstav, giver et
> forbrug på 25 kr. en regning på 25 + 30 = 55 kr, mens et forbrug på 35

Nej, det betyder at er dit forbrug 25 kr, så er dit abn. 5 kr. Er dit
forbrug 10 kr, er dit abn. 20 kr. Og er dit forbrug over 30 kr. er dit abn.
0 kr.

Carina

Fra : myname@myname.dk

Dato : 13-04-03 13:06

"Morten Christensen" <mc@mc.sletmig.cx> wrote in message
> [...]
>
> Telefonen bruges næsten kun til at modtage sms'er, når der er kommet en
> ny e-mail på internet-kontoen, og nu hvor Sonofon har lukket for

Hvorfor oprettede du ikke et gratis Sonofon internetabonnement? Der er
varsling om e-mail via SMS.

Fra : Claus E Beyer

Dato : 13-04-03 18:54

"Morten Christensen" <mc@mc.sletmig.cx> skrev i en meddelelse

> Jeg er ved at flytte et abonnement fra Sonofon Variant til TDC's Mixit.

Du burde skifte til Telmore i stedet, hvis det altså ikke lige er, at du vil
gøre brug af Mixits hjemmezone. Telmorets minutpriser nedsættes i morgen til
1,00 kr/minut.

Claus

Fra : Morten Christensen

Dato : 15-04-03 20:33

Claus E Beyer wrote in mail, at 13-04-03 19:54:

> [...]
> gøre brug af Mixits hjemmezone. Telmorets minutpriser nedsættes i morgen til

Kan Telmore lave en gratis videresending af e-mails til sms'er ?

Morten Christensen

Fra : Fischer

Dato : 16-04-03 06:28

> Kan Telmore lave en gratis videresending af e-mails
> til sms'er ?

Nej.

*Fischer