"Kim Larsen" <kim.l@e-mail.dk> wrote in message
news:krHma.173$%Z7.33@news.get2net.dk...
> Her er nogle punkter, Martin, til gennemlæsning::
>
> 1. Allerførst Martin, kors i røven hvor er du dum at høre på.
Hvem syntes du selv er "kors i røven" dummest at høre på her?
> 2. Jeg er en type der stopper ting jeg ikke vil have sker for mig
> personligt - jeg taler ikke bare - jeg handler- altid!
Nå. Tillyke med det, så. Må jeg få din autograf fordi du er sådan en
"handlekraftig person" (som åbenbart heller ikke kan tænke sig om før han
skriver)?
> 3. Jeg undersøger omfanget af et problem før jeg angriber det således at
mit
> angreb bliver så effektivt som muligt, og det var lige præcis hvad jeg
have
> gang i.
Jah, uha hvor er dit angreb "effektivt". ROTFLMAO!!! Og du har sgu´ også
sendt mig en mail på min private mail
LOL!
> 4. Jeg hader reklame over alt uanset hvor det fremkommer.
Tillyke, du er ikke den eneste. Hvad skal jeg bruge disse oplysninger og den
mudderkastning til???
> 5. Jeg mener ikke selv at jeg er skyld i hvad der er sket i mit tlfælde,
so
> cut the crab.
....."So cut the crab"? Du er sgu´ ikke for klog med den form for
"kommunikation" du udøver.
> 6. Du skal ikke fortælle mig hvordan jeg skal handle. Det er en
"glatnakke"
> som dig ikke kompetent til.
Nåh, så nu er jeg en ukompetent "glatnakke" der ikke skal fortælle dig at du
skal klage til forbrugerombudsmanden, men istedet udøve selvtægt ved at
"koordinere" at folk skal klage til dig personligt - så du kan tage dig af
sagen?
> 7, Martin, Martin, Martin..... Det sker altså ind i mellem, at firmaer
> overtræder almindelig god forretningsorden således, at folk som mig bliver
> udsat for noget som ikke er i orden.
Nå? Fortæl mig noget nyt jeg ikke ved. Du er sgu´ for uintelligent sådan at
rende rundt og bruge så mange kræfter på "mudderkastning" fordi jeg skrev at
du skulle klage til forbrugerombudsmanden, da det er den myndighed i Danmark
du nok ville få mest ud af at klage til, hvis du vil undgå spam.
> Alt i alt:
Ja, kom så med det
(LOL)
> 1. Lad være med at gå ind og kommentere på noget som der er ikke på
forhånd
> er indsigt nok til at kunne sætte sig ind i.
Hvem er det lige her, der ikke har nok indsigt til at kunne sætte sig ind i
sagen? Jeg har faktisk en sag kørende med forbrugerombudsmanden over spam
fra nokia, lige for øjeblikket og har tidligere haft gode erfaringer med at
klage over spam fra ofir, jvf. tråd i dk.netmisbrug (kan ikke lige på
stående fod huske om navnet er korrekt på NG´en).
> 2. Lad være med at blande sig i en forespørgsel man ikke har noget
> fornuftigt at bidrage til.
Nååh, så det er altså ikke fornuftigt at skrive at du skal klage til
forbrugerombudsmanden over spam??? Har du hørt dig selv, hvor uintelligent
du selv lyder?
> Når jeg har valgt at sætte det så konsekvent op i punktform er det for at
få
> det til at fise ind, at min forespørgsel er seriøs og at jeg ikke gider at
> læse halvidiotiske kommentarer fra teenagere som sider og keder sig
Nååh, så det er derfor du har stillet det op i punktform. Angående det med
at du ikke gider læse halvidiotiske kommentarer fra teenagere som sidder og
keder sig, så er jeg 100% enig i dette. Jeg gider nemlig heller ikke høre
fra dig mere. Gør jeg det klager jeg til din udbyder over at du overtræder
netiketten med din opførsel.
> Tusind tak til dem som på min e-mail-adresse har bidraget positivt til at
> løse problemet.
Ja, uha. Det var venligt af dem
LOL!
> Med venlig hilsen
> Kim Larsen
Så betyder det altså at jeg så ikke må få din autograf, med de svar du
kommer med?
Mvh.
Martin Jørgensen.