Olicom Crossfire 8400
Fra : Peter Frederiksen

Dato : 22-03-01 19:01

jeg har lige købt en "lille" 8 ports switch af mærket Olicom Crossfire 8400
men jeg mangler noget software til den så jeg ville lige høre om der er
nogle der har sådan noget liggende og som gidder sende det til mig via email
så ville jeg nemlig blive ret glad :)

jag kan ikke forstille mig at det er forbudt at få den software da jeg jo
har selve hardwaren og firmaet er gået konkurs, men ret mig gerne hvis jeg
tager fejl.

/Peter Frederiksen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 22-03-01 20:31

"Peter Frederiksen" <cvsac@easyfrag.dk> writes:

> [...]
> nogle der har sådan noget liggende og som gidder sende det til mig via email

Sådan en fætter har jeg også stående til at lege med
Jeg har også et par diskette med noget SNMP-etellerandet, som fulgte med
da jeg købte switchen.

> jag kan ikke forstille mig at det er forbudt at få den software da jeg jo
> har selve hardwaren og firmaet er gået konkurs, men ret mig gerne hvis jeg
> tager fejl.

Nogen der kender noget til licens og den slags? Hvis den del af sagen
ellers er OK, så kan jeg da godt sende dig indholdet af de par disketter,
ikke at det er særlig spændende.

--
Jacob
"This is too derivative." -- CRITIC Reject code from RFC 2795

Fra : HB

Dato : 22-03-01 21:58

Peter Frederiksen <cvsac@easyfrag.dk> wrote in message
> [...]
> har selve hardwaren og firmaet er gået konkurs, men ret mig gerne hvis jeg

Hej Peter

Du kan hente den fra Olicom´s hjemmeside
www.olicom.dk -> vælg product support >
Ethernet -> Fast Ethernet -> Switches -> CF8400 Fast Ethernet ATM Edge Switc

Voila !!

Har du problemer eller brug for lidt hjælp kan du kontakte os Nworks, det er
Olicom´s tidligere support afd. som startede et konsulent firma for 1 ½ år
siden.

PS: Olicom er ikke gået konkurs...

VH

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 22-03-01 22:30

jeg har fået softwaren :)

ok de gik måske ikke liiiige konkurs men de laver da ikke switche længere
(ok der er ret stor forskel)
:)