Sild - nørresundby - idag - søndag 13-04-2~
Fra : hans hansen

Dato : 13-04-03 10:35

Hey allesammen...

Nogen der ved om der er gang i silde fiskeriet på havnen i nørresundby i
dag?

For vi har en lang køretur hvi der ikke rigtigt sker noget i dag...

Hilsen Uffe

Fra : Henning Nielsen

Dato : 13-04-03 10:52

Et godt sted at se efter "fiske-aktivitet" er på denne link:
http://212.242.125.6/demo-modem.htm

Hvis du zoomer, kan du med lidt god vilje, se om der bliver fanget noget på
Nørresundby siden.

mvh
Henning Nielsen

Fra : [9000] thorkild niel~

Dato : 14-04-03 18:58

Der er stadig sild i Limfjorden, selv om vi hev ca. 60 stk op i jollen. Jeg
ved ikke om de fik noget inde på kajen.
--
------
Venlig hilsen

Teksten "bort" og "fjernes"
skal slettes fra min afsender-e-mailadresse.