Kat på 21M2
Fra : ml

Dato : 12-04-03 19:31

Det er ikke første gang jeg sender denne besked. Mit ur stod forkert
tidligere. Jeg har slettet de to gamle beskeder.

Mener I at det er forsvarligt, at have en kat i en 1V lejlighed på 21M2?
--
ml

Fra : Helle

Dato : 12-04-03 20:11

"ml" <humannatur@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> tidligere. Jeg har slettet de to gamle beskeder.
>
> Mener I at det er forsvarligt, at have en kat i en 1V lejlighed på 21M2?

Hejsa.

Ja jeg synes det er okay at have én kat er okay på så lidt plads MEN den
skal leges med og aktiveres så den kan få noget motion.

Mvh Helle

Fra : ml

Dato : 12-04-03 21:06

"Helle" <krammemusen@hotmail.com> wrote in message

> Ja jeg synes det er okay at have én kat er okay på så lidt plads MEN den
> skal leges med og aktiveres så den kan få noget motion.

Tak for svaret.

Jeg glemte at sige at det (mest) skal være en indendørskat. Jeg ved ikke om
det ændrer noget?

Ja, jeg kan godt se at det bliver for meget med to katte. Det er ellers
ærgeligt, for jeg har altid ment at det er bedst for en kat have en
legekammerat. Holder det stik? Har de behov for kontakt med artsfæller
ligesom vi mennesker? Eller er de ligeglade af natur?
--
ml

Fra : Jytte

Dato : 12-04-03 21:10

"ml" <humannatur@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> legekammerat. Holder det stik? Har de behov for kontakt med artsfæller
> ligesom vi mennesker? Eller er de ligeglade af natur?

Du kan da lige så godt have to katte på den lille plads. To katte har meget
glæde af hinanden, og en kat fylder jo ikke så meget.
Hilsen
Jytte

Fra : Helle

Dato : 13-04-03 00:34

> [...]
meget
> glæde af hinanden, og en kat fylder jo ikke så meget.

Ja okay, to katte og så heller ikke mere! Ikke så længe det er indekatte.
Jeg tror helt bestemt, at det er vigtigt for katte at have en
artsfælle/legekammerart - det kan jeg i hvert fald se på mine egne katte som
også er indekatte - dog på lidt mere plads en en etværelses. Men jeg ville
nu ikke have så store betænkligheder ved at bo sammen med mine to katte i en
etværelses, hvis det engang skulle blive aktuelt - bare du sørger for at
lege og aktiverer dem.

Mvh Helle

Fra : Denise

Dato : 12-04-03 21:28

> [...]
> tidligere. Jeg har slettet de to gamle beskeder.
>
> Mener I at det er forsvarligt, at have en kat i en 1V lejlighed på 21M2?

Hej
Du kan læse lidt om kat i lejlighed på dette link:
http://home1.stofanet.dk/beydana/kat-i-lejlighed.htm
Derudover synes jeg sagtens du kan have 2 katte, så kan de lege og
beskæftige hinanden, og har ikke problemer med at være alene hjemme, da de
jo altid har hinanden. Jeg synes jo det er synd kun at have 1 kat. Det
bedste er at få 2 stk med det samme, måske 2 søskende, eller 2 der allerede
er venner og kender hinanden.
Hilsen Denise

Fra : Kate

Dato : 14-04-03 09:01

"ml" <humannatur@hotmail.com> wrote in news:b79m4g$f2k$1@sunsite.dk:

> Mener I at det er forsvarligt, at have en kat i en 1V lejlighed på
> 21M2?

Som andre allerede har skrevet så kan du godt have 2. Mine har utroligt
stor glæde af hinanden.
Hvis du ikke har plads til et gulv-til-loft-kradsetræ kan du sætte
nogle hylder op i højden som dim(e) kat(te) kan benytte, dette vil gøre
pladsen større for dem. Min den yngste ligger med jævne mellemrum oppe
på min ene højtaler, som hænger helt oppe under loftet.

--
Kate

Lad adresse være ved privat svar
Leave the address on privat answer