Underlig drøm om en krydsning...
Fra : R. Ilsøe

Dato : 13-04-03 11:17

Jeg drømte det underligste i nat...
Drømte jeg havde købt en krydsning imellem en Amstaff og en hvid Schæfer.
Lidt af en spændende blanding!

--
Rinnie

Se mine dejlige hunde på:
http://www.flatcoated-retriever.dk

Fra : Betina von Ahnen Thy~

Dato : 13-04-03 14:22

"R. Ilsøe" <frygtloes_@hotmail.com> wrote in message
> Jeg drømte det underligste i nat...
> Drømte jeg havde købt en krydsning imellem en Amstaff og en hvid Schæfer.
> [...]

Det kan være det er et tegn! :0)
Måske bliver din næste hund en sådan blanding. Sig lige til hvis det er
tilfældet for så vil jeg nemlig gerne se den *gg*

Hilsen Betina

Fra : Musen

Dato : 13-04-03 20:37

Jeg drømte det underligste i nat...
> Drømte jeg havde købt en krydsning imellem en Amstaff og en hvid Schæfer.
> Lidt af en spændende blanding!

Måske har du rodet lidt for meget rundt herinde blandt alle indlæggene om
hvem der har hvilke hunde? *GGGG*
Det må have været en sjov hund

Venlig hilsen Musen

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-04-03 17:06

Hej Rinnie

Jeg tror du skal finde en anden NG, nu mixer du vist det hele

M.V.H.....Benny..