Ahh mit nye akvarie :-)
Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 12-04-03 19:47

Jeg må lige dele mit spritnye 180L akvarie med jer herinde

www.rohleder.nu/image/akva.jpg
www.rohleder.nu/image/akva1.jpg
www.rohleder.nu/image/akva2.jpg (med det første dyr i

Nu mangler jeg bare at finde en pumpe og et varmelegme og planter sten
rødder og selvfølgelig lidt fisk

--
MVH Rune Rohleder
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder

begin 666 smile.gif
M1TE&.#EA#P`/`)$!`````+^_O___`````"'Y! $```$`+ `````/``\```(N
MC V9QY$"X6(@6GGJO0!)+3RA$XDA:&Y6JGXMIX$K%G,8^2EE]G:4?&ID%+Y#
#`0`[
`
end

Fra : Robert

Dato : 12-04-03 19:56

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> skrev i en meddelelse
> www.rohleder.nu/image/akva2.jpg (med det første dyr i

Så må man håbe at det er en dykand du har anskaffet dig - når der engang
kommer vand i

(Tillykke med akvariet og god fornøjelse med det)

Fra : H.O.T

Dato : 12-04-03 20:17

Men nogle søde sild du har over til højre...... *s*

Henrik

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 12-04-03 21:02

H.O.T wrote:
> Men nogle søde sild du har over til højre...... *s*
>
> Henrik

Hehe, ja plus lidt "saftevand" her på dette billed
http://www.rohleder.nu/image/akva.jpg nederst til højre, lige hjemtaget fra
Rom

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 12-04-03 22:48

Hej Rune

LOL.

Vi har vist mere end en ting tilfælles. MC og akvarie.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 13-04-03 09:28

Henrik Nielsen wrote:
> Hej Rune
>
> LOL.
>
> Vi har vist mere end en ting tilfælles. MC og akvarie.

heh, jeps det er rart med lidt afveksling

Fra : Allan Nielsen

Dato : 13-04-03 10:59

> heh, jeps det er rart med lidt afveksling
>
> --
> MVH Rune Rohleder
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Rune_Rohleder
> www.rohleder.nu/tdm

he he he den må jeg også melde mig på, underlig kombination akvarie og MC
Hvad skal du have i akvariet Rune?
Allan
325 L Malawi balje
RF600R
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Allan_Nielsen

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 13-04-03 11:31

Allan Nielsen wrote:

> he he he den må jeg også melde mig på, underlig kombination akvarie
> og MC Hvad skal du have i akvariet Rune?

Jeg ved det faktisk ikke helt, jeg er ny i akvarie verdenen så det bliver
nok et alm. selvskabsakvarie. Ciklider havde jeg også tænkt på men mit 180L
nok lidt for lille til det ? Jeg mangler også en pumpe og et varmelegme og
lidt planter og rødder inden jeg kan begynde at sætte andet end det gule
bade-and i

Fra : Allan Nielsen

Dato : 13-04-03 12:12

> [...]
> lidt planter og rødder inden jeg kan begynde at sætte andet end det gule

Tror nu nok du kan holde visse små ciklide-arter i et 180 liters, der findes
masser af ciklide-beskrivelser på nettet, hvis du skulle få mod på det. Med
hensyn til pumpe kræver mange ciklider kraftig vandcirkulation !
God fornøjelse med det!
Allan

Fra : Rapper

Dato : 14-04-03 12:19

"Allan Nielsen" <abagern@hotmail.com> wrote in message

> [...]
Med
> hensyn til pumpe kræver mange ciklider kraftig vandcirkulation !

Jeps, det burde nu ikke være noget problem. Mbuna cichlider (små Malawier)
ville være et bud, har selv en fem stykker gående sammen med to Plecostomus
i et 128 l.

Rune, det er et kanon lækkert akvarie du har fået købt. Har selv et 85 l
Akvastabil Effectline, og de er absolut nogle af de akvarie med den lækreste
finish på markedet. Mit 128 l er også et Akvastabil, dog en lidt ældre
årgang

Jeg er iøvrigt endnu en tilhænger af det med MC og akvarie, jeg er bare ikke
gammel nok til at køre MC, så jeg må holde mig på 50cc'erne (host) indtil
videre...

--
Mvh Rasmus
ICQ# 54047619

Fra : Wheelie

Dato : 13-04-03 20:02

"Allan Nielsen" skrev d. 13-04-03 10:59 dette indlæg :

> [...]
> http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Allan_Nielsen

> Tja, men ikke desto mindre så er det åbenbart en populær kombination.
Jesper : Yamaha SZR 660 - man ska´vel ha´en mc med STOR slaglængde
Akvastabil 530 l effectline fyldt med malawi cichlider

ps. Rune, du kan sagtens have feks. malawi cichlider i din tank. prøv at
kigge lidt på nogle af de forsk. akvariesider på nettet).

http://www.kandu.dk/

Fra : Fly Christensen

Dato : 14-04-03 12:44

On Sun, 13 Apr 2003 19:01:57 GMT, "Wheelie" <Wheelie.news@kandu.dk>
wrote:

[snip]
>ps. Rune, du kan sagtens have feks. malawi cichlider i din tank.
[snip]

Så skal han lige huske at sætte dem i den rigtige tank.

FLy

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Thomas Jensen

Dato : 13-04-03 16:43

Hey,

endnu en med mc og akvarie

Det er måske en tendens ved mcére ?

Thomas Jensen
XJ600s div ´96
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=11
325l selskabsakvarie

Fra : H.O.T

Dato : 13-04-03 16:48

Tænker nu mere på mcér og gule badeænder........ *s*

Henrik

og held og lykke med det.....

Fra : Christian Hinløv

Dato : 13-04-03 18:08

"Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message
> Hey,
>
> endnu en med mc og akvarie
>
> Det er måske en tendens ved mcére ?

Og endnu en :)

--

Christian Hinløv
www.hinloev.dk

Fra : Claus

Dato : 14-04-03 05:14

"Christian Hinløv" <ch@gimp.dk> skrev i en meddelelse
> "Thomas Jensen" <thomas@thomas-jensen.dk> wrote in message

> Og endnu en :)

Og her er mere.

Claus

ZX6R
600 l. med selskab.

Fra : Flemming Petersen

Dato : 14-04-03 08:02

[super snip]

Og endnu en :)

Flemming J Petersen
CBR900RR
720 + 660 + 128 + 80L med Malawi og et par enkelte tropheus

Fra : Charlie

Dato : 14-04-03 14:55

Endnu en............Akvastabil 325 l + Gasgas270+Ariel Red Hunter 54´

Charlie

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 15-04-03 16:58

Det var da helt utroligt

Så kan vi vel snart holde MC/akvarie-træf

Det er vist ikke prøvet før

--
Mvh.
Henrik (CBR XX & XT600)

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : H.O.T

Dato : 15-04-03 17:50

hmm sikke en flok rokker der kune samles......*s*

Henrik

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 16-04-03 08:29

LOL

Fra : Who Know

Dato : 20-06-03 18:56

Vil i virkeligt kalde de der bambusraketter for motorcykler ???? næ lad os
høre om nogle Norton'er og nimbusser, så kan vi snakke om cykler og
akvarier.

Det andet er jo ikke andet end forvoksede knnallerter :-Þ

Joakim

Fra : Aksel Sørensen

Dato : 21-06-03 18:46

"Henrik Nielsen" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Det var da helt utroligt
>
> Så kan vi vel snart holde MC/akvarie-træf
>
> Det er vist ikke prøvet før

Så vil jeg være med..
mvh Aksel Sørensen
98' xj600s med 325 liter's tank + 60 L. i reserve