MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
*.ws
Fra : Leif Pedersen

Dato : 13-04-03 07:52

Jeg har en del gamle *.ws filer liggende det skulle være tekst filer.
Som jeg gerne ville have konverteret over til moderne tekst formater som
foreksembel *.doc.
Hvilket program kan det

Anders

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-04-03 08:23

"Leif Pedersen" <leif-pedersen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har en del gamle *.ws filer liggende det skulle være tekst filer.
> Som jeg gerne ville have konverteret over til moderne tekst formater som
> [...]

Der er åbenbart mange programmer der har/bruger den filendelse, så hvilket
program du skal bruge til at åbne dem med er det første problem du skal have
løst
http://filext.com/alphalist.php?extstart=%5EW

Kim Larsen

Fra : Leif Pedersen

Dato : 13-04-03 08:52

"Kim Larsen" <mythos@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> program du skal bruge til at åbne dem med er det første problem du skal

Programmet det er gemt med er wordstar på en gammel enterprise.

anders

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-04-03 13:26

> Programmet det er gemt med er wordstar på en gammel enterprise.
>
> anders

Har du prøvet at åbne dem med Notepad eller andre programmer i samme stil ?

Kim Larsen

Fra : Leif Pedersen

Dato : 13-04-03 15:54

> Har du prøvet at åbne dem med Notepad eller andre programmer i samme stil
?
Ja det har jeg og det bliver helt ulæselig hvis jeg gør det i de nyere
windows versioner.
Derfor skal det gøres i windows 3.11 og gerne word6.0

Anders

Fra : Jens Petersen

Dato : 13-04-03 13:26

http://www.wordstar.org/wsdos/pages/downloads.htm
--
Jens

See, I told you so - that's the way things ought to be!