MS Windows
briani 27239
Automatisk sluk.
Fra : Leif Nielsen

Dato : 12-04-03 22:40

Hej.

Er der mon nogen der kan hjælpe med et råd.
Min pc vil ikke længere slukke automatisk når jeg klikker på sluk under " start -
luk computeren " men ender ligesom i de ældre windows på sort baggrung med
windows logoet hvor der står "nu kan du slukke computeren" hvorefter jeg selv skal
trykke på afbryderknappen.
Hvad kan der være galt. Jeg syntes ikke at jeg kan finde nogen steder hvor det
kan indstilles. Jeg har XP home som ellers fungerer fint.

Hilsen Morfar.

Fra : Kent

Dato : 13-04-03 08:38

"Leif Nielsen" <morfar50@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> kan indstilles. Jeg har XP home som ellers fungerer fint.

Prøv at geninstallere driveren til dit grafikkort. Hent evt. en opdateret
version. På et tidspunkt fik jeg nøjagtigt samme problem, og så var det
bare lige en lille opdatering af grafikkortet, der skulle til. Det er
hurtigt
ordnet. Ellers kan det være din bios, den er galt med.

Vh
Kent

Fra : Michael Trolle Søren~

Dato : 13-04-03 09:47

> [...]
> windows logoet hvor der står "nu kan du slukke computeren" hvorefter jeg

Prøv evt at gå ind i kontrolpanel --> strømstyring --> APM --> slå det
til....

Hilsen
Michael