Eksport af kalender i outlook
Fra : John Doe

Dato : 13-04-03 17:37

Halløj

Jeg ønsker at eksportere min kalender i outlook, så jeg kan tage den med
frem og tilbage mellem min hjemme-pc og mit arbejde.

Men hvad sker der, hvis de to kalendere ikke er 'ens', når jeg importere
kalenderen til en af computerne? Jeg tænker her på situationen, hvor jeg på
min arbejds-pc har nogle aftaler, der ikke er på min hjemme-pc. Men på min
hjemme-pc her jeg nogle andre aftaler, der ikke er på min arbejds-pc. Hvad
sker der med de aftaler på arbejds-pc'en som ikke findes på hjemme-pc'en når
hjemme-pc'ens kalender importeres til arbejds-pc'en? Forsvinder de, eller
bevares de?

En anden måde at stille samme spørgsmål: Når man importerer en kalender, vil
det så svare til, at man ukritisk erstatter den eksisterende kalender med
den man importerer? Eller er det kun nye aftaler, der importeres, således de
gamle aftaler der ikke måtte eksistere i den version der importeres
forbliver i kalenderen?

Håber I kan forstå hvad det er jeg mener

John

Fra : pre

Dato : 13-04-03 18:40

Klik på Files/Share for at se muligheder. (Oversæt selv til Dansk).

pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : John Doe

Dato : 13-04-03 22:17

"pre" <Skriv@til.gruppen> skrev i en meddelelse
> Klik på Files/Share for at se muligheder. (Oversæt selv til Dansk).
>
> --
> mvh
> pre

Øh... Det svar giver overhovedet ikke mening for mig... Der er ikke nogen
mulighed der hedder 'Deling' (det må være den korrekte oversættelse af
share) i menuen filer...

John

Fra : pre

Dato : 14-04-03 10:54

Som man råber i skoven...

Svaret er korrekt for én version af Outlook, spørgsmålet indeholdt
ingen oplysning om hvilken af den halve snes eksisterende det drejede
sig om.

Fra : John Doe

Dato : 14-04-03 12:58

> Som man råber i skoven...
>
> Svaret er korrekt for én version af Outlook, spørgsmålet indeholdt
> ingen oplysning om hvilken af den halve snes eksisterende det drejede
> sig om.

Point taken. Det drejer sig om XP versionen

Fra : pre

Dato : 14-04-03 18:51

Her ville jeg helst komme med en fiks og færdig løsning. Desværre
findes den kun til sync. mellem en PC og en bærbar (Palm, Handspring
Visor eller Pocket PC er direkte nævnt). Eksport funktionen duer ikke
i dette tilfælde.

Teksten siger direkte: To set up and synchronize with a Pocjet PC
running Windows CE, use the Windows CW Inbox Transfer utility,
available from Outlook´s Tools menu.

Fra : pre

Dato : 15-04-03 10:18

For en sikkerheds skyld, kik på adresserne herunder - ironisk nok kan
jeg ikke sige om løsningerne gælder for den ene eller den anden type
Outlook. Rejsetasken, som egentlig er et Windows fænomen, havde jeg i
tankerne, det kunne være en nødløsning omend med begrænsninger.

Giv lyd hvis du ser dette.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net

3. Sharing Microsoft Outlook Calendar and Contacts
How to share contact and calendar information in Microsoft Outlook
2003

"pre" <Skriv@til.gruppen> wrote in message
> [...]
Handspring
| Visor eller Pocket PC er direkte nævnt). Eksport funktionen duer
| |