Outlook 2002 kan nogle gange ikke sende ma~
Fra : Jan Viegand

Dato : 13-04-03 08:15

Jeg har lige opgraderet til Outlook 2002 og fået dette problem:

Nogle gange når jeg sender mail, vil mailen ikke gå af sted. Den ligger i
outbox og Outlook bliver ved med at være i processen med at sende mail, men
der sker ikke noget. Hvis jeg lukker Outlook og åbner igen, ryger mailen af
sted med det samme.

Jeg har prøvet at se om jeg kan finde fejlen på Microsofts hjemmeside uden
held.

Forslag?

Tak.

Jan

Fra : pre

Dato : 13-04-03 18:44

Det kunne tyde på, at der er indstillinger som trænger til en
justering. (Det *kan* være problemer hos udbyderen, det *kan* være en
fejl i Outlook). Jeg gætter på det første.

pre

mailto:perian&#64postkasse.net

Fra : Jan Viegand

Dato : 13-04-03 22:03

"pre" <Skriv@til.gruppen> wrote in message
> Det kunne tyde på, at der er indstillinger som trænger til en
> justering. (Det *kan* være problemer hos udbyderen, det *kan* være en
> fejl i Outlook). Jeg gætter på det første.

Jeg tror det ikke, fordi det virker godt nok når jeg lukker Outlook og
starter op igen. Problemet har ikke været tidligere ved Outlook 2000. Og jeg
kan heller ikke forestille hvilke indstillinger, det kan være?

Muligvis sker der noget med sammenhæng med andre programmer. Fx har jeg også
MS ActiveSync 3.6 til en PDA.

Jan