Kun lyd i en kanal ved mp3, men i to ved w~
Fra : Bakke

Dato : 13-04-03 15:45

Jeg kan ikke identificere hvad der er galt, hardware eller software.

Jeg får alle normale windowslyde ud i begge kanaler som de skal, men når jeg
sfspiller mp3 filer kommer der kun lyd i den ene kanal.
Jeg har onboard lydchip, men den virker altså tilsyneladende OK.

Jeg har fjernet og geninstalleret driverne - hjalp ikke.
Mp3-filerne ligger på samme disk som windowslydene.

Kan nogen foreslå hvad der kan være galt.

Og vil det mon løse problemet at købe et separat lydkort ?

Mvh

Bo

Fra : -= T Rex - 6400 =-

Dato : 14-04-03 07:15

Er det underordnet hvilket program du bruger til at afspille MP3 med. ?

Jeg kunne forestille mig at du bruger winamp og har kommet til at sætte
ballancen til den ene side.

Fra : Bakke

Dato : 15-04-03 07:13

> Er det underordnet hvilket program du bruger til at afspille MP3 med. ?
>
> Jeg kunne forestille mig at du bruger winamp og har kommet til at sætte
> ballancen til den ene side.

Nej, jeg bruger ikke winamp men WindowsMediaPlayer.

Men du hjalp mig alligevel: Jeg prøvede med RealOne - nul problem mere.
Men det er nu alligevel mærkeligt, for der er ikke nogen fejlindstillinger i
mediaplayer - så vidt jeg kan se !

Mvh

Bo