Genealogigruppe
Fra : J.Kobel

Dato : 09-04-03 20:59

Er der nogen som kender en god gruppe for genealogi, hvor der ikke fore-
kommer personlige diskussioner men som tager sig af slægtsforskning. ?

Mvh.

J.Kobel

Fra : Norma Nielsen

Dato : 09-04-03 21:05

Prøv DIS-Danmarks aneefterlysning http://www.dis-danmark.dk/index.asp her
har jeg ikke oplevet de store personlige diskussioner. Hilsen Norma

Fra : J.Kobel

Dato : 09-04-03 22:18

"Norma Nielsen" <norma@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv DIS-Danmarks aneefterlysning http://www.dis-danmark.dk/index.asp her
> har jeg ikke oplevet de store personlige diskussioner. Hilsen Norma
> "J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse

Tak til Norma fra J.Kobel

Fra : Arne Feldborg

Dato : 09-04-03 22:06

"J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> skrev Wed, 9 Apr 2003 21:58:44 +0200

>Er der nogen som kender en god gruppe for genealogi, hvor der ikke fore-
>kommer personlige diskussioner men som tager sig af slægtsforskning. ?

Det ene udelukker vel ikke det andet.?

Der er immervæk ca. 1.000 indlæg pr. måned her. Og selvom der er nogle
indlæg du måske ikke bryder dig om - så er der altså stadigvæk er flere
indlæg der omhandler slægtsforskning end du vil kunne finde noget som
helst andet dansk forum.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bøling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Bent Fleron

Dato : 10-04-03 01:03

J.Kobel wrote:
> Er der nogen som kender en god gruppe for genealogi, hvor der ikke
> fore- kommer personlige diskussioner men som tager sig af
> slægtsforskning. ?

Du kan selvfølgelig altid prøve soc.genealogi.nordic, der er pænt og
rent og du har gruppen næsten for dig selv, idet der sjældent er mere
end tre-fire indlæg om dagen.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : Kirsten Bjorneboe

Dato : 10-04-03 07:39

On Thu, 10 Apr 2003 02:02:47 +0200, "Bent Fleron" <bent@fleron.dk>
wrote:

>Du kan selvfølgelig altid prøve soc.genealogi.nordic, der er pænt og
>rent og du har gruppen næsten for dig selv, idet der sjældent er mere
>end tre-fire indlæg om dagen.

Kors, hvor lyder det kedeligt

Venlig hilsen
Kirsten
--

Kirsten Bjørneboe
http://www.varpelev.dk

Fra : Bent Fleron

Dato : 10-04-03 10:15

Kirsten Bjorneboe wrote:

> Kors, hvor lyder det kedeligt

Det er vist en meget præcis beskrivelse formentlig fordi gruppen netop
ikke indeholder personlige præg
Dette sagt tror jeg dog ikke man skal underkende gruppen. Den er et
naturligt bindeled mellem de nordiske lande såvel som den rummer en del
efterlysninger til/fra USA.
Der er i øvrigt en del her fra gruppen der lejlighedsvis skriver i den.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 10-04-03 14:40

> Det er vist en meget præcis beskrivelse formentlig fordi gruppen netop
> ikke indeholder personlige præg

Hej Bent,
Jamen hvor er dine børnecitater osse blevet af?
Er du løbet tør?
--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Bent Fleron

Dato : 10-04-03 15:08

Poul F. Andersen wrote:

> Hej Bent,
> Jamen hvor er dine børnecitater osse blevet af?
> Er du løbet tør?

Både ja og nej, men jeg har mistanke om at mange af dem jeg endnu har
tilbage ikke er blevet sagt af børn fordi de virker lidt konstruerede.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 10-04-03 16:30

> Både ja og nej, men jeg har mistanke om at mange af dem jeg endnu har
> tilbage ikke er blevet sagt af børn fordi de virker lidt konstruerede.

Ligesom mit?
)

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : N/A

Dato : 10-04-03 13:10

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 10-04-03 13:10

"Allan Vester" <murermester@allan-vester.dk> skrev i en meddelelse

> Vi må nok konstaterer at når flere mennesker er i dialog så har vi af og
til
> en skolelærer eller en aspirant til politi betjent iblandt os og det
ligger
> jo lige for at de kan afprøve deres teorier på os.

Jeps, lige præcis )
....og husk så lige lille ven, at sammensatte ord skal skrives sammensatte!
Det hedder altså : politibetjent.
Der er jo f.eks. stor forskel på: en halvnøgen dame og en halv nøgen dame.

Med humoristisk hilsen )
Skolelæreren

Fra : Hugh Watkins

Dato : 10-04-03 18:14

"J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> wrote in message news:3e947bba$0$31965$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Er der nogen som kender en god gruppe for genealogi, hvor der ikke fore-
> kommer personlige diskussioner men som tager sig af slægtsforskning. ?

invite who you like to join

be the moderator

exclude those who annoy

good luck

Hugh W

Fra : J.Kobel

Dato : 11-04-03 00:07

"Hugh Watkins" <hugh_watkins@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> "J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> wrote in message

> invite who you like to join
>
> be the moderator
>
> exclude those who annoy
>
> good luck
>
> Hugh W

Hi Hugh

I am Danish and are only interested in Denmark for genealogy, not in people
from UK or other countryes.
J.Kobel

Fra : Henrik Hestbech

Dato : 11-04-03 06:40

> I am Danish and are only interested in Denmark for genealogy, not in
people
> from UK or other countryes.
> J.Kobel

men så kan du jo bruge groupcare i stedet, det fungerer på samme måde som
yahoo groups.

mvh Henrik Hestbech

Fra : J.Kobel

Dato : 11-04-03 14:33

"Henrik Hestbech" <hhestbech@oohay.dk> skrev i en meddelelse
> people
> >

> men så kan du jo bruge groupcare i stedet, det fungerer på samme måde som
> yahoo groups.
>
> mvh Henrik Hestbech

Stor tak til alle som har vejledt mig.
Mvh.J.Kobel

Fra : Lars J. Helbo

Dato : 11-04-03 07:06

On Fri, 11 Apr 2003 01:07:11 +0200, "J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk>
wrote:

>I am Danish and are only interested in Denmark for genealogy, not in people
>from UK or other countryes.
>J.Kobel

Jamen du kan da fint lave en dansk gruppe hos yahoo. Så skal du bare
ind under:

eller nærmere betegnet:

hvis det er slægtsforskning, det drejer sig om. Der findes allerede 23
grupper.

En anden mulighed er Rootsweb, hvor der også allerede findes flere,
se:

http://lists.rootsweb.com/index/intl/DNK/
--
Lars J. Helbo
lars@salldata.dk

Fra : Hugh Watkins

Dato : 11-04-03 18:07

"J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> wrote in message news:3e95f931$0$152$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> [...]
> >
> Hi Hugh
>
> I am Danish and are only interested in Denmark for genealogy, not in people

det vid jeg godt -- fordi du er så typiske firkantede

men Yahoo kan også bruges på dansk

-- men det begreb danskhed er ikke ret gammel

og næsten alle dansker har tyske svenske norske slægtninger
ikke at tale om folk i USA at kan ikke dansk mere

I rigsarkivet igor jeg bygyndt at snakke dansk med en slægtsforsker
hun er fra Jomfrøerne
og kunne ikke mere dansk
"Speak english no danish" hun sagtde

http://dk.yahoo.com/

Yahoo! Grupper - opret en gruppe til din familie, sportsklub eller studiegruppe

ellers du har lige so mange begrænsning som et sporvogn
og det er udtient

kasseret

historie

mvh

Hugh W

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=Kobel+genealogy&btnG=Google+Search

er ikke KOBEL faktisk tyske`?

ellers aus POLEN ? http://www.genealogienetz.de/reg/SUD/kb/polaun.html

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=Kobel+genealogy+site%3Ade&btnG=Google+Search

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=Kobel++site%3Adk&btnG=Google+Search

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=Kobel++site%3Ade&btnG=Google+Search

http://www.google.com/search?num=100&hl=en&lr=&ie=ISO-8859-1&q=Kobel++site%3Apl&btnG=Google+Search

Fra : Poul F. Andersen

Dato : 11-04-03 19:18

> I rigsarkivet igor jeg bygyndt at snakke dansk med en slægtsforsker
> hun er fra Jomfrøerne
> og kunne ikke mere dansk
> "Speak english no danish" hun sagtde

Kære Hugh,

Jeg er lidt nysgerrig!
Hvor lang tid har du boet i Danmark?

--
Venligst
Poul F. Andersen

Fra : Hugh Watkins

Dato : 12-04-03 03:11

"Poul F. Andersen" <paogba@oncable.dk> wrote in message news:3e9706ee$0$52133$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> "Hugh Watkins" <hugh_watkins@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse

> Kære Hugh,
>
> Jeg er lidt nysgerrig!
> Hvor lang tid har du boet i Danmark?

20 år circa
men som pénsionist jeg også brug 7 / 12 måneder England

det er mit hjemmeland

Hugh W

Fra : J.Kobel

Dato : 11-04-03 23:47

Cut

> det vid jeg godt -- fordi du er så typiske firkantede
Thank you (;--))
> men Yahoo kan også bruges på dansk
Not interested>
> -- men det begreb danskhed er ikke ret gammel
How ?
> og næsten alle dansker har tyske svenske norske slægtninger
> ikke at tale om folk i USA at kan ikke dansk mere
You are clever ! Good old boy.!
> ellers du har lige so mange begrænsning som et sporvogn
> og det er udtient
Now you are naugthy

> er ikke KOBEL faktisk tyske`?

No, from Switzerland about 1715.

It is always funny to read what do you think is Danish, don't stop it (;--))

This is from your old " hornfriend "

Jørgen Kobel

Fra : Hugh Watkins

Dato : 12-04-03 03:51

"J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> wrote

> No, from Switzerland about 1715.
>
> It is always funny to read what do you think is Danish, don't stop it (;--))
>
> This is from your old " hornfriend "

sparring partner

is better English (practicing boxing but not seriously)

so why not be international minded ?

Of course the Swiss are frightfully conservative anyway
even worse than the Danes

women got the vote there very late

Hugh W

Fra : J.Kobel

Dato : 12-04-03 08:14

> "J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> wrote

> sparring partner
>
> is better English (practicing boxing but not seriously)
>
> so why not be international minded ?

Well, I have lots of family i USA with the name Kobel, but over there
they can't pronounce it, they say Coble. I have good contact with them.

My Gr. father was there from 1868 but went to Denmark and got merried
with a danisch girl from Helsingør and they were merried in 1878, 4 months.
before my father was born (;--)).
I am wery international indeed.

> Of course the Swiss are frightfully conservative anyway
> even worse than the Danes
The people from your country are the most conservative the world (;--))

Your sparring partner in the mucic life (;--))

Jørgen Kobel

Fra : Hugh Watkins

Dato : 12-04-03 17:21

"J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> wrote

snip

> The people from your country are the most conservative the world (;--))

slightly less than half just now

Labour rules

Hugh W

Fra : Hans Nørgaard

Dato : 12-04-03 08:31

Kære Hugh
Nej danskerne er egentlig ikke konservative, men fra den tid vi var et
landbrugsland går vi stadig rundt med nogle forestillinger om at vi er "verdens
bedste", hvorfor skulle vi dog så interessere os for hvad der sker uden for
hegnet? Jeg håber du forstår min ironi.
Stadig aktiv kvægfarmer
Hans

Fra : Hugh Watkins

Dato : 12-04-03 18:40

"Hans Nørgaard" <jersey@post4.tele.dk> wrote

> Stadig aktiv kvægfarmer

et meget trueded dyreart

Mit hoved er fuldt med Le Court fra LAK

i gang at studier all Morsø bondegaard
og på Tandrup i Bedsted sogn en tjenstepige er i slægten

Maren Jensdatter født circa 1820 i Heltborg
Mads Poulsen ?? en karle

Jens Kristian Madsen February 2, 1853

også jagt er på i FT 1860

Tandrupgaard er tif 000787
jeg lærd i dag Bonderen er LÜTZHOFF

http://www.arkivalieronline.dk/Folketaelling/folketalling.asp

slow

Thisted A Hassing H Bedsted >>> skriven Bested i systemet

http://www.arkivalieronline.dk/Data/folketælling/FT1860/00032/00787.tif

"min" folk er væk

BTW http://www.arkivalieronline.dk/Data/folketælling/FT1860/00016/01165.tif

oops skule vere købstad 00013

man kan bar skiv tallerne
hvis man skal hente meget ned

Hugh W

Fra : Hugh Watkins

Dato : 12-04-03 19:04

"Hugh Watkins" <hugh_watkins@net.dialog.dk> wrote in message news:b79j1u$ci45i$1@ID-71976.news.dfncis.de...

> "Hans Nørgaard" <jersey@post4.tele.dk> wrote

jeg glemte at spørg ?

Hvad xfor et NØRGAARD din slægt stammer fra ?

mvh

Hugh W

Fra : Hans Nørgaard

Dato : 12-04-03 20:39

Kære Hugh
Min grandfader (farfar) blev opkaldt efter sin fars fætter Peder Nørgaard, der ejede en gård i Bjerregrav ved
Randers. Slægtens gamle arnested er Haldagergård ved Fussingø i Ålum sogn.
Jeg har samlet lidt af historien på denne hjemmeside.
http://www.historie.syd-fyn.dk/lok-foren/slaegt/hans-noer/jyske
mvh
Hans

Fra : Hans Nørgaard

Dato : 12-04-03 20:40

http://www.historie.syd-fyn.dk/lok-foren/slaegt/hans-noer/jyske-r%C3%B8dder.htm

Fra : Hugh Watkins

Dato : 12-04-03 21:46

"Hans Nørgaard" <jersey@post4.tele.dk> wrote in message news:3E986B5F.E6644C83@post4.tele.dk...
> [...]
> Randers. Slægtens gamle arnested er Haldagergård ved Fussingø i Ålum sogn.
> Jeg har samlet lidt af historien på denne hjemmeside.

tak heller http://www.historie.syd-fyn.dk/lok-foren/Hans-Noergaard.htm

Jersey cows eh

crossed or pure breeds ? Used to be quite small

http://www.historie.syd-fyn.dk/lok-foren/index.htm

http://www.historie.syd-fyn.dk/index.htm

the lot I amworking with are Samsø and Limfjord

always worth a try

thank you very much

Hugh W

Fra : Hans Nørgaard

Dato : 12-04-03 22:32

Kære Hugh
I 977 købte jeg en jerseykvie for godt 5000 kr. Med fulgte en stamtavle, som jeg siden brugte til at gå i
stambøgerne, så jeg kom helt tilbage til en kkvie på født på Jersey-øen i 1905. Hun blev afskibet fra St. Helier
den 30. september 1907 og købt af en fynsk husmand.
Og hvis jeg kigger til nogle af de anvendte tyrelinjer kan jeg ved hjælp af stambøgerne ført af Royal Jersey
Agricultural Society føre stammen tilbage til en besætning etableret på Jersey-'en i 1820.
mvh
Hans

Fra : Kurt Hansen

Dato : 12-04-03 09:06

Sat, 12 Apr 2003 00:46:43 +0200, skrev J.Kobel til Hugh Watkins:

>It is always funny to read what do you think is Danish, don't stop it (;--))

Ka' du beslutte dig?

Kurt Hansen

Fra : Bent Fleron

Dato : 12-04-03 09:33

Kurt Hansen skrev:
> Ka' du beslutte dig?

))
Hvordan var det nu lige Arne E skrev:
"Der må være lige ret for Loke som for Thor".
Jeg havde svært ved at se forbindelsen den gang, men her passer det
fint.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : J.Kobel

Dato : 12-04-03 12:38

"Kurt Hansen" <kurt@towle.dk> skrev i en meddelelse

> Ka' du beslutte dig?
>
> Kurt Hansen

Hej Kurt.

Mener du Hugh eller mig ?
Det er altid morsomt at læse udlændinges forvrøvlede måde at skrive det
danske sprog på. Hugh har endda været i DK i 25 år. (;--))
Man burde udarbejde en ordbog med hans udtryk, ligesom man gjorde
når vore babyer begyndte at tale.

Mvh. J.Kobel

Fra : Hans Nørgaard

Dato : 12-04-03 14:28

Inden du kommer for godt igang prøv lige at tjekke med en ordbog dit sidste
indlæg på engelsk
mvh
Hans

Fra : J.Kobel

Dato : 12-04-03 15:42

Hans Nørgaard <jersey@post4.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3E98144A.EB7E4ABE@post4.tele.dk...
> Inden du kommer for godt igang prøv lige at tjekke med en ordbog dit sidste
> indlæg på engelsk
> mvh
> Hans

Hej Hans

Jeg kan som dansker, vel nok tillade mig at stave nogle ord forkert på engelsk.
Jeg har levet 75 år i Danmark og kun lært engelsk i alm. kommuneskole i årene
fra omkring 1940.
Jeg har altid kunnet gøre mig forståelig på engelsk og det er ikke noget problem
for mig at kommunikere med udlændinge, hverken mundtligt eller skriftligt.
Jeg tror at jeg skriver et bedre engelsk end Hugh gør på dansk.

Hugh er en ven af mig fra gl. dage og han forstår min humor.

Mvh. J.Kobel

Fra : Hans Nørgaard

Dato : 12-04-03 16:43

Kære Kobel
Godt ord igen!
mvh
Hans

Fra : J.Kobel

Dato : 12-04-03 18:05

Hans Nørgaard <jersey@post4.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3E98340C.6F94BDA3@post4.tele.dk...
> Kære Kobel
> Godt ord igen!
> mvh
> Hans

Til dig Hans og alle de andre som har været med på dette ørkesløse snak
om, faktisk ingenting.
Jeg tillader mig at afslutte seancen og beder alle andre om at gøre det samme.

Vi må give plads til egentlige spørgsmål og svar til vor gruppe.

Tak for alt godt og skidt fra

Jørgen Kobel
From Denmark (;--))

Fra : Arne Feldborg

Dato : 12-04-03 23:12

"J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> skrev Sat, 12 Apr 2003 19:05:02 +0200

> Til dig Hans og alle de andre som har været med på dette ørkesløse snak
>om, faktisk ingenting.

Tja. Din fortsatte deltagelse i denne lange tråd står jo lidt i kontrast
til dit eget indlæg der oprindeligt startede tården.

Men forhåbentlig kan det give dig (og andre) en bedre forståelse for
hvordan og hvorfor sådanne tråde nogen gange udvikler sig helt
anderledes end man havde forventet.

Og hvorfor man ikke bare kan sige: "Dette eller hint mener jeg ikke har
noget med slægtsforskning at gøre, så det bør ikke diskuteres i gruppen
her" - for så enkelt er det jo altså ikke.

Fra : Bent Fleron

Dato : 13-04-03 10:10

Arne Feldborg wrote:
> [...]
>
> Men forhåbentlig kan det give dig (og andre) en bedre forståelse for
> hvordan og hvorfor sådanne tråde nogen gange udvikler sig helt

Jeg er så enig, så enig Arne. Det er faktisk en skærende kontrast fra at
finde en anden gruppe og så til den rene hyggesnak om øl på terrassen.
Dette skal ikke opfattes som en kritik af J. Kobel. Han må såmænd gerne
hygge sig for min skyld. Det gør hverdagen lidt sjovere.
--
Med venlig hilsen Bent Fleron

Fra : J.Kobel

Dato : 13-04-03 11:03

Bent Fleron <bent@fleron.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3e99296b$0$32033$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> [...]
> Dette skal ikke opfattes som en kritik af J. Kobel. Han må såmænd gerne
> hygge sig for min skyld. Det gør hverdagen lidt sjovere.

Jeg synes også at det må være nok med dette skriveri som du og Arne F.
skriver.
Missa est, eller som man også siger Amen, i hvert fald i Folkekirken.(;--))
Det har været et interessant studie i gruppeterapi. (;--))

Hugh og jeg vil fremover skrive personligt til hinanden til glæde for os
selv og alle I andre.

Med venlig hilsen eller som man skrev i mine unge år,

Med Højagtelse

Jørgen Andreas Johannes Kobel.

( Første mellemnavn er efter morfar og andet er fra farfar.)

Fra : Lisbeth Skovgaard

Dato : 13-04-03 11:16

Kunne Kobel og Watkins ikke maile sammen privat og lade os andre blive
fri for denne tomgang ?
Eller lave deres egen gruppe under Yahoo, som nok skulle få
tilslutning, hvis der var et indhold af en vis kvalitet.
Endnu har vi ikke set et konstruktivt oplæg til en eventuel ny og
anderledes gruppe.

And - if Watkins doesn't understand this:
How about using private emails instead of wasting everybody's time in
this newsgroup ?
Or - creating your own group, - which would no doubt expand, if there
were a dialogue of some quality.
We haven't seen any suggestions yet, what the ideas of a new group
would be.

Fra : Hugh Watkins

Dato : 13-04-03 17:14

"Lisbeth Skovgaard" <lismus@email.dk> wrote in message news:49684.0304130215.7fc154d8@posting.google.com...
> [...]
> were a dialogue of some quality.
> We haven't seen any suggestions yet, what the ideas of a new group

in all groups there is a bit of noise

just delete what does not interest you

Hugh W

Fra : Hugh Watkins

Dato : 12-04-03 19:02

"Hans Nørgaard" <jersey@post4.tele.dk> wrote in message news:3E98144A.EB7E4ABE@post4.tele.dk...
> Inden du kommer for godt igang prøv lige at tjekke med en ordbog dit sidste
> indlæg på engelsk
> mvh
> Hans

Now be kind Hans
it is his second language .. no spelling police here please

Hugh W

Fra : Hugh Watkins

Dato : 12-04-03 19:01

> [...]

> danske sprog på. Hugh har endda været i DK i 25 år. (;--))
> Man burde udarbejde en ordbog med hans udtryk, ligesom man gjorde

jeg besluttede mig at ikke lære skviveligt dansk mange år siden

jeg er for gammelt a tage et Cand Mag
og det er det niveau * * * * * *

to old for big exams which would satisfy me

Hugh W

Fra : J.Kobel

Dato : 12-04-03 20:57

Hugh Watkins <hugh_watkins@net.dialog.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:b79k8q$cdv7l$1@ID-71976.news.dfncis.de...

> "J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> wrote
> snip

> Jeg besluttede mig til ikke lære skrifligt dansk for mange år siden.
Svar:
Hvis du havde taget undervisning i dansk for mange år siden, så var du
ikke blevet til grin på denne gruppe. Du er så aktiv indenfor slægtsforskning
så du ville have meget nemmere med at kommunikere med os andre. (;--))

> Jeg er for gammel til at tage et Cand Mag., og det er det niveau * * * * * *
Svar:
Ingen er for gammel til at lære noget nyt, heller ikke med sprog.
Der findes sprogskoler for alle slags udlændinge og du ville også få glæde af det.
Hvis du taler som du skriver, så må du have mange problemer i dagligdagen, når
du altså er i Danmark.

> to old for big exams which would satisfy me
Svar: I know and understand it.

> Hugh W

Yours Joergen K.

Fra : Hugh Watkins

Dato : 12-04-03 21:49

> [...]

> Hvis du taler som du skriver, så må du have mange problemer i dagligdagen, når

no way

I speak street Københavnske
with a lot of swear words

when our days are numbered Jørgen
we have to make choices carefully what we do with the time we have left

mvh
Hugh W

Fra : J.Kobel

Dato : 12-04-03 22:31

> "J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> wrote

Snip
> I speak street Københavnske
> with a lot of swear words

Svar:
Aj sort it inof.(;--))

> when our days are numbered Jørgen
> we have to make choices carefully what we do with the time we have left
Svar:
Jeg har din adresse og telefonnummer og når det bliver varmere i vejret, så
kan du
besøge mig i Brøndbyøster. Vi kan sidde på terrassen og få noget koldt og
evt.
kaffe og tale om vort bekendtskab indenfor musikverdenen. Evt.også
Genealogy.
mvh
> Hugh W
and again fra Jørgen (;--))

Fra : Hugh Watkins

Dato : 13-04-03 17:09

"J.Kobel" <jkobel@post2.tele.dk> wrote in message news:3e9885a7$0$52176$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> [...]
> evt.
> kaffe og tale om vort bekendtskab indenfor musikverdenen. Evt.også

og jeg har et mimrekort

vil gerne

mvh

Hugh W