Roser til Otto C. Thygesen
Fra : Wentzel

Dato : 07-04-03 15:02

Kære Otto.

Det er med stor beklagelse at jeg erfare din beslutning om at stoppe som
programmør af WinKip.

Jeg forstår dig til fulde og ønsker dig hermed held og lykke med dine
fremtidige sysler. For den store indsats du har ydet i årenes løb med
udvikling og forbedringer af programmet skal du have en stor buket roser
herfra som tak.

Hilsen
Ulrik Wentzel

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 07-04-03 15:40

> [...]
> fremtidige sysler. For den store indsats du har ydet i årenes løb med
> udvikling og forbedringer af programmet skal du have en stor buket roser

*****
Jeg kan fuldt ud tilslutte mig Ventzel 's ord.
Jeg forstår ikke så meget af det der er foregået, men Thygesen har gjort et
kæmpe arbejde for at få lavet en standard for indtastning, og så er utak
åbenbart lønnen.
Håber alt godt for Thygesens fremtid.
Hilsen Flemming Svendsen, Korsør
********

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 07-04-03 15:47

*****

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 07-04-03 15:47

*****

Fra : Arne Feldborg

Dato : 07-04-03 16:30

"Wentzel" <Wentzel@[SPAM=ARGH!!!]mail.dk> skrev Mon, 7 Apr 2003 16:01:48
+0200

> [...]
>fremtidige sysler. For den store indsats du har ydet i årenes løb med
>udvikling og forbedringer af programmet skal du have en stor buket roser

Jeg er 100% enig. OCT er nok den enkeltperson der må tilskrives størst
ære for KIP-projektets store succes.

--
mvh, A:\Feldborg

Folketælllinger Hammerum og Bøling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : Per Agerbæk

Dato : 07-04-03 16:57

Kære Otto

Det var en trist besked, men jeg forstår så udemærket at du føler dig
umotiveret efter den behandling du fik på generalforsamlingen.

Tak for din indsats og held og lykke.

Med venlig hilsen
Per Agerbæk

P.S. Nu får jeg nok aldrig løst problemet med de kantede parenteser

Fra : Poul Erik Jensen

Dato : 07-04-03 17:20

Kære O.C.

Trist men forståeligt beslutning oven på den sjofle behandling der blev dit
indllæg til del på generalforsamlingen.
--
Poul Erik Jensen - jep@genealog.dk
www.genealog.dk - www.genealog.dk/genlink

Fra : Jacob Østergaard

Dato : 07-04-03 19:52

Også en stor tak for din indsats herfra. Den har været bemærkelsesværdig.
Baggrunden er desværre meget ulykkelig for os alle.

Mvh.
Jacob Østergaard

Fra : LisBJensen

Dato : 13-04-03 18:34

Også herfra skal lyde en tak og nyd dit Otium i familiens skød med de
opgaver du brænder for.
Lis

http://www.kandu.dk/

Fra : Göran Wennerström

Dato : 13-04-03 20:31

"LisBJensen" skrev i
> Også herfra skal lyde en tak og nyd dit Otium i familiens skød med de
> opgaver du brænder for.
> Lis

Dis-Danmark har forhåbentlig en forklaring på, hvorfor det kan gå så galt?

Venlig hilsen Göran.

PS. Sejrede demokratiet?