(gamle) by- og stednavne, hvilket sogn ???
Fra : erik

Dato : 06-04-03 13:23

Hej
Jeg sidder og indtaster skifter fra Hørsholm Len og Amtstue (1649 -> ). der er en
masse by- og stednavne der er svære at finde, selv ved hjælp af de gamle kort der er
på nettet. Er der nogen der har lister over "stednavne" i de berørte sogne
(Birkerød, Bloustrød, Karlebo, Asminderød, ?) ??

--
Erik Reinert Nielsen

se venligst min webside
www.nogn.dk