Folketællingen 1860 online
Fra : Bodil Madsen

Dato : 05-04-03 09:09

Er den også stadig nede hos jer?

med venlig hilsen
Bodil Madsen

Fra : Tom Stryhn Sr.

Dato : 05-04-03 09:12

Ifølge dda og LA i Viborg komme den tidligst op igen på Mandag
da deres IT-folk er i Stockholm , den besked fik jeg i går

--
Med venlig hilsen / Kind regards / Mit freundlichen Grüßen

Tom Stryhn
stryhn@email.dk

http://freepages.genealogy.rootsweb.com/~stryhn/
last update / sidst opdateret 04. Apr. 2003

Checked by Norton anti-virus system

Fra : Bodil Madsen

Dato : 05-04-03 18:29

Mange tak, så ved vi det.