Opslag ønkes - Grenaa
Fra : Birgit Jensen

Dato : 04-04-03 15:15

Hvem kan hjælpe mig med mine oldeforældre
Min morfar, Rasmus Marinus Jensen blev født den 14/6-1897 i Grenaa by.
Hans mor hed vist Martine eller Kirstine, og hvem var hans far (han
stak af til Sverige, siger familiehistorien).
Venlig hilsen B. Jensen

Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 04-04-03 15:57

Her er vist nok moderen, men hvor er barnet?

Fra : Kjeld Jakobsen

Dato : 04-04-03 16:07

Kjerstine Martine født 18-06-1879

Samtlige personer i husstanden Randers, Djurs Nørre, Grenaa Købstad, Grenaa
Markjord, 194, , 1, FT-1901
Der vises flg. felter: Navn, Alder, Civilstand, Stilling i husstanden,
Erhverv , Fødested

Søren Larsen, , Gift, husfader, avlsbruger, Albøge Sogn, Randers Amt
Marie Larsen, , Gift, husmoder, , Grenaa Købstad, Randers Amt
Kjerstine Martine Larsen, , Ugift, barn, husgerning, Grenaa Købstad, Randers
Amt
Søren Andreas Larsen, , Ugift, barn, , Grenaa Købstad, Randers Amt
Sofus Larsen, , Ugift, barn, , Grenaa Købstad, Randers Amt
Alfred Marentius Larsen, , Ugift, plejebarn, , Grenaa Købstad, Randers Amt

"Kjeld Jakobsen" <kjeld@jakobsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Her er vist nok moderen, men hvor er barnet?

søgt og fundet i Grenaa købstad 1901

Kjeld Jakobsen