Hvor kan jeg finde nogle koboltblå diskus?
Fra : Lynge

Dato : 22-03-01 17:25

Hej NG

Ved i hvem der opdrætter koboltblå diskus her i landet?

Jeg leder efter nogen og har derfor også posted en besked i
dk.marked.privat.akvarium, men vil gerne igennem denne NG forhører mig om
opdrættere.

Så hvis i kender nogen eller ved hvor i landet jeg kan finde dem, så skriv
venligst til diskus@manon.dk

Vh
Lynge

Fra : Steen M.

Dato : 22-03-01 18:12

dk.marked.privat.akvarium er det en ny nyhedsgruppe - dne er ikke
tilgængelig hos teledanmark, har lige opdateret min
newsgruppe-liste.........

Fra : Mogens Dyhre Hansen

Dato : 22-03-01 19:19

"Steen M." <sfm@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> dk.marked.privat.akvarium er det en ny nyhedsgruppe - dne er ikke
> tilgængelig hos teledanmark, har lige opdateret min
> newsgruppe-liste.........
Den hedder News:dk.marked.privat.dyr.akvarium
og den findes på tdc serveren

--
/Mogens
http://www.svend-bent.dk/ Startsiden med Emneindex, robotsøgning, hitlist,

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 23-03-01 08:44

"Steen M." <sfm@post1.tele.dk> wrote in message
> dk.marked.privat.akvarium er det en ny nyhedsgruppe - dne er ikke
> tilgængelig hos teledanmark, har lige opdateret min
> newsgruppe-liste.........

Øh så må der klart være sket en fejl, jeg har haft den derhjemme via Tele
Danmark ligesiden den dag den blev oprettet.
Så de har den skam :)

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069 remove 'ihsyd' when email replying

http://www.disky-design.dk/fish

Now available:
The internets first PLANT SEARCH ENGINE
http://www.disky-design.dk/fish/PlantSearch/PlantSearch.html

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-03-01 08:54

Soren 'Disky' Reinke skrev i meddelelsen
<3abaff14$0$5732$4d4eb98e@news.dk.uu.net>...
>Øh så må der klart være sket en fejl, jeg har haft den derhjemme via Tele
>Danmark ligesiden den dag den blev oprettet.
>Så de har den skam :)

Ja - som en anden også har nævnt, så er det nærmest en fejl 40 !

Gruppen hedder news:dk.marked.privat.dyr.akvarium

Han havde glemt .dyr !

--
M.v.h.
Jan Vestergaard

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 23-03-01 09:54

"Jan Vestergaard" <jan@jve.dk> wrote in message
> [...]
> >
> Ja - som en anden også har nævnt, så er det nærmest en fejl 40 !
>
> Gruppen hedder news:dk.marked.privat.dyr.akvarium

Hehe, så tror da pokker

Men helt klart en fejl 40