Rigsarkivet Tilbuid
Fra : Hugh Watkins

Dato : 31-03-03 10:45

Tilbudes

Jeg skal vere der hver dag fra Tirsdag 8 april til lørdag 17 maj 2003
og jeg elsker at vere hjelpsom

så lige spørge om noget hvis de har brug for nogen look ups

Ønskes

hjælpe med Schjønning i Randers lokal arkiv eller LAV efter circa 1910

I go door to door with bus number 1 in 10 minutes

mvh

Hugh W

--
http://www.genealogi.co.uk my home page

http://news.fu-berlin.de/ - usenet news service

Fra : Jette Pedersen

Dato : 01-04-03 13:46

Jeg ville blive meget glad, hvis du vil se, hvad der står ved Charles
Nielsens dåb i Undløse sogn i Merløse Herred. Han er født 8. april 1895 -
døbt 12. april og fremstillet i kirken 28. april. Han er min farmors
halvbror.

Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med opslag i Viborg, men skal både til
Aabenraa og Odense indenfor de næste måneder, hvis det har interesse.

med venlig hilsen
Jette Pedersen
Kolding

Fra : Hugh Watkins

Dato : 01-04-03 21:14

"Jette Pedersen" <jette@nebrot.dk> wrote in message news:3e898925$0$42566$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> [...]
>
> Desværre kan jeg ikke hjælpe dig med opslag i Viborg, men skal både til
> Aabenraa og Odense indenfor de næste måneder, hvis det har interesse.

OK Tirsdag eller ons næste uge

Hugh W

Fra : Show The Andersens

Dato : 01-04-03 15:35

Jeg skal til LAv på lørdag, men har i forvejen mange andre opgaver der, men
hvis det bare er et KBopslag når jeg vel også det......mail mig direkte.

Annette

Pga. spam problemer bedes du slette "sletmig¤" ved email henv.
Al post tjekkes via SpamPal mod diverse DNSBL-servere.

Fra : Hugh Watkins

Dato : 01-04-03 21:15

"Show The Andersens" <show@sletmig¤bear.dk> wrote in message news:3e89a37f$0$32042$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Jeg skal til LAv på lørdag, men har i forvejen mange andre opgaver der, men
> hvis det bare er et KBopslag når jeg vel også det......mail mig direkte.

take Annette

jeg mangler alle ægteskab, arbejdsplads og efterkomst

Sct Morten Randers

et stor opgav men serligt efter 1911 hvor LDS M film er slut

hvis du har tid til en tilfeldigt kik i en av ukopiered KB
ellers vi har mikrokort og film i LAK

mvh

Hugh W

Descendants of Neils Peter Andersen Schjønning

1 Neils Peter Andersen Schjønning 1850 - født Andersen senere Neils Peter Schjønning ?dødsfald , begravelselstedet

.. +Christine Sørensen 1862 - Sæby eller Søby ? ingen kan dind hendes fødsel herller ikke ægteskab

......... 2 Neils Peter Schjønning 1886 -

......... 2 Adolf Emanuel Schjønning 1888 -

......... 2 Alfred Kristian Einar Schjønning 1890 -

......... 2 Christa Agnete Schjønning 1899 -

............. +Unknown Notknown ???

.................... 3 Else Notknown - 1950

............................... 4 Max Holgryn 1934 - 1950 forældre ??

.................... 3 Karen Notknown

......... 2 barn Schjønning død for 1901 -