Ir-modtager fra t-hansen og win xp ?
Fra : Morten Larsen

Dato : 12-04-03 12:09

Hej

Jeg har lige bestilt denne fætter hos t-hansen
http://www.t-hansen.dk/product.asp?c=134986041&n=496932315&pn=496932553

Har nogen her denne til at køre under xp-pro ?

T-hansen skriver:
Sys temkrav:
- Windows 95/98/ME (kan også fungere på win2000 men det te kræver at der
installeres særskilt driver til infrarød k ommunikation, denne følger IKKE
med, og der ydes ikke support til dette . Kan kun anbefales til meget
erfarne brugere)

Erfaren er måske et vidt begreb, men jeg kan sgu da installere en driver ?

Morten

Fra : Claus Sørensen

Dato : 12-04-03 15:33

Hej
Ved ikke om det her kan hjælpe
fik min laptop til og snakke med nokia 6610
http://www.stud.uni-hannover.de/~kiszka/IrCOMM2k/download.html

Med venlig hilsen / Best Regards

Claus Sørensen
CellShoppen I/S

www.CellShoppen.dk

Fra : Morten Larsen

Dato : 12-04-03 18:51

"Claus Sørensen" <crs@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Ved ikke om det her kan hjælpe
> fik min laptop til og snakke med nokia 6610
> http://www.stud.uni-hannover.de/~kiszka/IrCOMM2k/download.html

Er der tale om samme ir-modtager/sender som den jeg beskriver ?

Morten