T68 vs P800
Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 12-04-03 11:11

Min far skal have ny firmamobil og det eneste han meget gerne vil have i den
er stemmestyret opkald.

Han har fået valget mellem en T68 eller en P800.

Jeg har sagt til ham at han skal tage P800'eren, men jeg kan ikke finde ud
af om den har stemmestyret opkald.

Har den det? Har T68 det evt.?

--
Jeppe Ladefoged
www.underflow.dk

Fra : Tony

Dato : 12-04-03 11:47

> Han har fået valget mellem en T68 eller en P800.

Der er rigtigt meget lir for pengene. Welcome phone-gameboy

> Jeg har sagt til ham at han skal tage P800'eren, men jeg kan ikke finde ud
> af om den har stemmestyret opkald.

Ja, den har.

> Har den det? Har T68 det evt.?

Og det har den også. Og de har begge magic word, dvs. total fjernstyring af
telefon, f.eks. når den sidder monteret.

Tony

Fra : Lasse

Dato : 12-04-03 11:49

hej

> Jeg har sagt til ham at han skal tage P800'eren, men jeg kan ikke finde ud
> af om den har stemmestyret opkald.
>
> Har den det? Har T68 det evt.?

jeps, det har de begge. omend på p800 skal man åbenbart bede den lytte efter
det såkaldte magiske ord hele tiden, på alle andre telefoner er der en knap
man kan holde inde i et sekund, ikke at der er et problem at den lytter -
kun for batteritiden...¨

Lasse

Fra : Kristian Bønnelykke ~

Dato : 12-04-03 15:03

Mht til valget mellem de 2 telefoner - sig til ham at med P800 har han købt
sig markedets bedste mobil (omend lidt klodset i størrelse, men det vænner
man sig til) og PDA i en ... T68 er kun god fordi den er lille og ser smart
ud.

--

Mvh,
Kristian Bønnelykke Nielsen

Fra : Brian K

Dato : 29-04-03 00:11

"Kristian Bønnelykke Nielsen" <beanluck@image.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sig markedets bedste mobil (omend lidt klodset i størrelse, men det vænner
> man sig til) og PDA i en ... T68 er kun god fordi den er lille og ser

Hej

og hvordan klarer den sig mod Nokia 9210 ?

mvh
brian

Fra : Jeppe Ladefoged

Dato : 12-04-03 15:42

Takker mange gange for hjælpen.

Jeg tror jeg har overtalt ham til P800'eren :)