T39 softwareopdatering
Fra : Allan Nielsen

Dato : 11-04-03 19:38

Hej

Jeg vil høre om der er nogen der ved hvorfor min Ericsson T39, efter en
software opdatering ikke kan indstille sproget til dansk. Lidt irriterende,
at jeg ikke kan bruge ordbogen i tlf'en til at skrive sms'er med mere :(
Software versionen der ligger på tlf'en nu er R2A018

Allan

Fra : Peter

Dato : 11-04-03 22:35

"Allan Nielsen" <allanak@(remove)nielsen.mail.dk> skrev i

> [...]
mere :(
> Software versionen der ligger på tlf'en nu er R2A018

Er det for nyligt, at du har fået foretaget en softwareopdatering?
Jeg fik min T39 opdateret for cirka 3-4 måneder siden til R4A008.
Derfor lyder din version lidt "gammel".
Men herudover skal jeg ikke gøre mig klog på problemet.

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 11-04-03 22:59

"Peter" <peter_usenet4@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Derfor lyder din version lidt "gammel".
> Men herudover skal jeg ikke gøre mig klog på problemet.

Har også fået min opdateret på samme tid til R4A008 - R2A018 må være ret
gammel.
Opdateringen fik min til at sende/hente mail via GSM - det ku' den ikke med
den gamle S/W.
Og den har stadig dansk sprog.

Jesper
----------
GS500E når når vejret spiller
Volvo når vejret spilder...

Fra : Salle \(8700\)

Dato : 12-04-03 07:19

jeg vil lige høre
hvor får man opdater sin t39 ?
hvordan man se hvilken software man køre med ?

salle

Fra : Martin Mathiesen

Dato : 12-04-03 09:10

"Salle (8700)" <salomonsenFJERN@tdcadsl.dk> wrote in message
> jeg vil lige høre
> hvor får man opdater sin t39 ?
> hvordan man se hvilken software man køre med ?
>
> salle

Bliver ordbogen hurtigere efter en update? For min ordbog er ret langsom!