hvilken telefon
Fra : Brian Tingholm

Dato : 11-04-03 19:19

Jeg vil have ny telefon...
overvejer t68i fra sony ericsson da den er flot og kan nogle tricks...
nogle idéer ??

--
Hilsen Brian Tingholm

PS. Hvis du bruger hotmail eller yahoo mail, kan du ikke svare på denne mail
da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på
www.tingholm.com

Fra : Trine K. Petersen

Dato : 11-04-03 20:11

Måske Nokia 6610, 6100, 7250 eller noget i den stil. De kan også tricks :)

Fra : Nicolai \(2800\)

Dato : 12-04-03 08:33

> [...]
mail
> da jeg blokerer disse udbydere. Brug i stedet Kontaktformularene på

Hvis det er trix du er ude efter, så prøv en Orange SPV.

mvh
Nicolai