Siemens M50 og ICQ med Orange Mono
Fra : Henning Nielsen

Dato : 11-04-03 18:49

Jeg skal have mig en tude kiks :)
Har været ved at hive håret af mig selv de sidste 3 dage.....

Mit problem er at i min fine nye mobilos Siemens M50 som jeg har købt hos
ElGiganten
er der installeret en ICQ Java klient, som jeg ikke kan få til at koble op
på icq´s netværk

Jeg har GPRS aktiveret og det virker fint på den indbyggede browser,
men når jeg prøver at koble op på icq´en får jeg bare følgende besked:
ERROR Bad Data Sendt........... hvortil jeg kun kan trykke ok :(

Ikke så fedt når det egentlig er derfor jeg købte lige netop denne tlf....

er der nogen der har en ide om hvad jeg gør forkert???
håber at der er et klogt hoved der kan hjælpe!

mvh. Henning Nielsen

Fra : Christian Poulsen

Dato : 11-04-03 22:00

> Jeg har GPRS aktiveret og det virker fint på den indbyggede browser,
> men når jeg prøver at koble op på icq´en får jeg bare følgende besked:
> ERROR Bad Data Sendt........... hvortil jeg kun kan trykke ok :(

Hos SONOFON virker netop denne funktion ikke fordi de har spærret den
port som ICQ benytter. Måske det samme problem hos Orange?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-04-03 00:54

"Christian Poulsen" <deep@get2net.dk> wrote in

> Hos SONOFON virker netop denne funktion ikke fordi de har
> spærret den port som ICQ benytter. Måske det samme problem hos
> Orange?

Nogen der ved hvorfor de har spærret for det ?

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : ee

Dato : 17-04-03 18:00

Porten er spærret fordi det er en direkte konkurrent til SMS servicen.

mvh.

Johnny

Fra : Leif Neland

Dato : 20-04-03 22:29

"ee" <e@e.e> skrev i en meddelelse news:3E9EDDA5.2040406@e.e...
> Porten er spærret fordi det er en direkte konkurrent til SMS servicen.
>
> mvh.

Så må nogen jo bare starte en ICQ-server på en anden port.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 22-04-03 22:15

"Leif Neland" <leif@neland.dk> wrote in

> Så må nogen jo bare starte en ICQ-server på en anden port.

ICQ kører på rigtig mange porte i forvejen - f.eks. 443 (https)

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"Drømmen om et samlet Europa har ingen mulighed for at