"Claus E Beyer" <cebeyer@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:b76kf8$bo1qb$1@ID-62896.news.dfncis.de...
> Når man skriver til Telia Mobile på enten mobilprivatFJERNDETTE@telia.dk ,
> tifFJERNDETTE@telia.dk , kundeserviceFJERNDETTE@telia.dk eller på fax
88315532,
> hvorfor får man så næsten aldrig et svar fra Telia?
Fordi de elsker at irritere og genere deres kunder. De tror åbenbart at
kunderne selv løser deres egne problemer helt af sig selv... Derfor!
> I dag havde jeg fat i BOM-dataservice hos Telia. Efter kort tid sagde den
> telia-medarbejder jeg talte med, at hans system var nede, men han ville
ringe
> tilbage snarest, når systemet kom op at køre igen. - Tror I at han ringede
> tilbage? Rigtigt gættet: Det gjorde han ikke
Nææh, havde du virkeligt forventet det? Det er sgu´ da ikke noget nyt...
> Nu er mit Telia-abonnement heldigvis under opsigelse, og fremover vil jeg
prøve
> at undgå dette l....selskab.
Tjaah, erfaring gør én klogere, så det er da godt du også har opdaget at
Telia stinker.
> Lad mig høre jeres andres mening om s...selskabet Telia og dets
kommunikation
> med kunderne.
De stinker, og tager røven på folk
mvh.
Martin Jørgensen.