Software til ir med Nokia 6110
Fra : Morten Larsen

Dato : 10-04-03 18:42

Hej

Jeg har lavet en ir-modtager/sender der måske virker
Hvad skal jeg bruge af software til min 6110 for at komme i kontakt
med den via ir ? Gerne links til noget download.

Morten

Fra : Enegy

Dato : 10-04-03 19:09

Nokia PC Suite
http://www.nokia.com/cda1/0,1080,3403,00.html

Mvh
Energy

Fra : Morten Larsen

Dato : 10-04-03 19:23

"Enegy" <lars_due@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Nokia PC Suite
> http://www.nokia.com/cda1/0,1080,3403,00.html
>
> Mvh
> Energy

Hmm jeg prøver, selv om 6110 ikke er med på listen over
telefoner den understøtter.

Morten

Fra : JMo.

Dato : 10-04-03 20:13

"Enegy" <lars_due@mailme.dk> wrote in

> Nokia PC Suite
> http://www.nokia.com/cda1/0,1080,3403,00.html

Nej. Til 6110 skal man bruge Nokia Data Suite, vers. 2.0 eller 3.0,
der er et købe-program.