OH Rædsel...
Fra : MZ

Dato : 09-04-03 14:18

Fra : Lars Brink

Dato : 09-04-03 14:35

> http://www.jp.dk/bors/artikel:aid=1762896/

Hvad er problemet?

Det ser da ud til det vil være en fordel for Telmore, TDC Mobil og brugerne!
Win-win-win situation.

Det med at tage sorgerne på forskud vil jeg ikke gøre (og ja, jeg kender
godt til eksempler hvor et stort firma har ødelagt et godt, mindre)

--
Mvh - Lars Brink

I have only been wrong once – that was when I thought that I was wrong.

Fra : MZ

Dato : 09-04-03 14:42

"Lars Brink" <usenet@papayaREMOVEconsulting.com> wrote in message

> [...]
>
> --
> Mvh - Lars Brink
>
> I have only been wrong once - that was when I thought that I was wrong.

Hej Lars

Ok - du har ret, lad os nu se om ikke Rasmussen har garderet sig og os - det
ville ligne ham.
Jeg får bare nogle kraftige ticks når jeg er i nærheden af TDC

Hilsen
Ziegler

Fra : DWM

Dato : 09-04-03 15:01

"MZ" <mizieg@hotmail.com> skrev i en meddelelse news:b717uf$637$1@sunsite.dk...
> Ok - du har ret, lad os nu se om ikke Rasmussen har garderet sig og os - det
> ville ligne ham.
> Jeg får bare nogle kraftige ticks når jeg er i nærheden af TDC

Som jeg læser det har TDC købt andele i Telmore for at sikre
sig at Telmore ikke går over på et andet net. Hvis det er rigtigt
kan jeg ikke se noget problem i det.

/Kenneth Iversen

Fra : N. Madsen

Dato : 09-04-03 15:36

Lidt mere på:

http://www.telmore.dk/presse/090403.html

Lyder faktisk ikke så slemt. Det at Telmore fortsætter som et selvstændigt
selskab er klart at foretrække.

MVH
Niels

Fra : Ulrik Brinck

Dato : 09-04-03 15:54

> Lyder faktisk ikke så slemt. Det at Telmore fortsætter som et selvstændigt
> selskab er klart at foretrække.

Og endnu mere her:
http://www.jp.dk/itogc:aid=1758142/

Mvh. Ulrik.

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 09-04-03 17:32

Der står 224 kr. på min Telmore-konto lige nu.
Så snart de er brugt, så er mit nummer på vej til CBB Mobil sammen med 3
andre.
Jeg har mistet respekt for Frank Rasmussen. Jeg skal personligt få lagt et
dårligt ord ind for Telmore i fremtidige undersøgelser af Gallup og
lignende. Det skal (forhåbentligt) vise sig at være en meget dårlig idé at
sælge ud af Telmore.

Flyt jeres nummer i protest til CBB mobil :
http://www.cbb.dk/nokia/numportproduct.asp?cat=6
De er også 11 øre billigere énd Telmore.

/Niels Buus Christensen

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 09-04-03 18:05

In news: 3e944a22$0$128$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk ,
Niels Buus Christensen <nbuus@post11.tele.dk> typed:
> [...]
>
> Flyt jeres nummer i protest til CBB mobil :
> http://www.cbb.dk/nokia/numportproduct.asp?cat=6
> De er også 11 øre billigere énd Telmore.

Kan ikke forstå hvorfor du går sådan amok over det ? Prisen er for taletid
er næsten lige faldet hos telmore (og ja, det ved jeg godt den også er andre
steder), og deres produkt er på ingen måde blevet dårligere (De har tvært
imod fået en masse nye ting, KontoManager, High Speed Data med mere)
Det sidste sted jeg ville vælge at have mit nummer liggende er da hos cbb,
med den dårlige omtale de har fået både her, og andre steder. Og så betyder
det ikke noget om de er 11 øre billigere, når de har et produkt som ikke er
godt nok.

--
/ Bjarke -Som har været Telmore kunde lige siden de startede, og fortsat vil
anbefale det til alle!

Fra : -Z

Dato : 09-04-03 18:53

Nå - nå - så slemt ville jeg nu ikke reagere.
Jeg ved godt at det er mig der startede tråden, men jeg er begyndt at
fortryde en kende...

På Telmores side er der en pressemeddelelse der egentlig beroliger (mig) en
anelse: http://www.telmore.dk/presse/090403.html

Jeg har også været kunde i lang tid og er ovenud tilfreds med Frank & Co.
Nu klapper jeg hesten og se tiden an.

Hilsen
Ziegler - der måske er ved at få større respekt for FR, og i al fald bliver
indtil der ingen grund er.....

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 09-04-03 19:32

Regner du med at pressemeddelelsen lyder noget i retningen af
"...Telegiganten TDC har nu købt Telmore for uimodståelig overpris, og vil
nu sende Telmore afsted på en glidebane der bl.a. vil byde på forringet
serviceniveau, nye lumske gebyrer, stagnering i udviklingen og reduceret
konkurrence - alt sammen til glæde for amerikansk-ejede TDC - oh yeah..." ?
Selvfølgelig bliver pressemeddelelsen komponeret i så positiv en lyd som
mulig.

/Niels Buus Christensen

Fra : Martin

Dato : 09-04-03 19:33

Du har ikke overvejet SmartTalk (http://www.smarttalk.dk) ?

--
Martin
Nam et ipsa scientia potestas est

Fra : Niels Buus Christens~

Dato : 09-04-03 20:39

Æh - Dibiltell? :)

/Nielson

newsp89v81vlaisa0l4sdhf14ohn9nhqf98k@4ax.com...

Fra : Martin Jorgensen

Dato : 09-04-03 21:54

> Du har ikke overvejet SmartTalk (http://www.smarttalk.dk) ?
Så fat det dog, istedet for at rende rundt og spamme med reklame for
Smarttalk: SmartTalk er noget lort ift. Telmore: På den hjemmeside du
henviser til står der bl.a. "Hos smarttalk er vi under 10 ansatte"....

Så er jeg sateme glad for at det ikke er mig der skal ringe ind til deres
kundeservice og blive betjent? 10 ansatte? Det siger for mig noget om at
deres ambitionsniveau er at blive ved med at være ligeså ukendte som de (for
mig) var indtil du begyndte at poste reklame for dem i diverse tråde i denne
NG.

Tsk.tsk. rende rundt og reklamere for et firma, ejet af Debitel? Du skulle
vel ikke tilfældigvis selv være en af de 10 ansatte, siden du poster de der
reklamer for smarttalk?

Hvis det er prisen du syntes er godt, så kan du sku da reklamere for CBB
istedet - er det servicen, så må det være telmore.

mvh.
Martin Jørgensen.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-04-03 23:26

"Martin Jorgensen" <megafedt@hotmail.com> wrote in

> [...]
> for Smarttalk: SmartTalk er noget lort ift. Telmore: På den
> hjemmeside du henviser til står der bl.a. "Hos smarttalk er vi

Og Telmore lister 48 medarbejdere på deres side - heraf de 27 i
supporten.

Smarttalk kan ikke have ret mange kunder hvis de skal opnå en
ordentlig service osv...

--
..: Henrik Stidsen - HS235.dk - http://hs235.dk ::...
"You know the world is going crazy when the best rapper is a white

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-04-03 22:42

Hej

Martin <matterz@gay.com> wrote:

>Du har ikke overvejet SmartTalk (http://www.smarttalk.dk) ?

Hm, det var dit 12 indlæg idag hvor du promoverer Smarttalk/Debitel !
Dit rigtige navn skulle vel ikke være Per Nielsen ?

--
M.v.h. Ole®

Fra : Rasmussen

Dato : 09-04-03 20:36

> Flyt jeres nummer i protest til CBB mobil :
> http://www.cbb.dk/nokia/numportproduct.asp?cat=6
> De er også 11 øre billigere énd Telmore.

Man skal tænke sig godt om, før man flytter sit nummer til CBB. Alm
services, såsom telefonsvarer når telefonen er slukket, får man ikke hos
CBB. Dette opdager man først når nummeret er flyttet....der står intet på
deres side om dette.

Mit nr er på vej til telmore...

Fra : Ulrik Brinck

Dato : 09-04-03 22:39

> Man skal tænke sig godt om, før man flytter sit nummer til CBB. Alm
> services, såsom telefonsvarer når telefonen er slukket, får man ikke hos
> CBB. Dette opdager man først når nummeret er flyttet....

Har du spurgt dem, om det vitterligt skal være sådan, eller om det er en
fejl? Man får jo faktisk en telefonsvarer, så det giver da ikke rigtig
mening, at man ikke kan bruge den...

Det virker faktisk heller ikke for mig på CBB - har lige prøvet det nu (jeg
bruger normalt ikke telefonsvareren). Derimod virker det fint, hvis
telefonen er tændt, men jeg ikke besvarer opkaldet.

Er der andre "almindelige services", du har observeret, der ikke er der?

Men noget andet, man skal være opmærksom på, hvis man vil flytte til CBB, er
prisen på deres SMS-tjenester. Vil man f.eks. have oplyst sin saldo pr. SMS,
koster det to kroner (mod 70 øre hos Telmore). Det kan så være, hvad det
være vil; man kan jo bare se saldoen på nettet i stedet for - men de kunne
godt skilte noget bedre med dén pris (ja - jeg røg i med begge ben ).

Venlig hilsen
Ulrik.

Fra : Rasmussen

Dato : 10-04-03 21:36

> Har du spurgt dem, om det vitterligt skal være sådan, eller om det er en
> fejl? Man får jo faktisk en telefonsvarer, så det giver da ikke rigtig
> mening, at man ikke kan bruge den...

Ja, jeg har spurgt dem. Man kan ikke få det med telefon-numre der ikke i
originale CBB-numre; der er ikke noget at gøre. De råder mig til at holde
telefonen tændt hele tiden

> [...]
> telefonen er tændt, men jeg ikke besvarer opkaldet.
>
> Er der andre "almindelige services", du har observeret, der ikke er der?

Jeg har ikke fundet andet; har kun været kunde i 14 dage og jeg har allerede
bedt om nummerflyning til Telmore...

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 11-04-03 07:27

Rasmussen wrote:

> Ja, jeg har spurgt dem. Man kan ikke få det med telefon-numre der ikke i
> originale CBB-numre; der er ikke noget at gøre. De råder mig til at holde
> telefonen tændt hele tiden

Afhængigt af telefonen, kan man jo lave en profil der viderstille _alle_
indkommende opkald, så er telefonen praktisk talt slukket, men man har
alligevel muligheden for at se hvem der har ringet.

Jeg må erkende at _grundEN_ (for mig) til at vælge CBB frem for telmore
- mail > SMS - er forsvundet, men jeg ser nu alligevel ingen grund til
at kaste mig i armene på TDC ;)

/Thomas

Fra : Lars Brink

Dato : 11-04-03 08:22

> Jeg må erkende at _grundEN_ (for mig) til at vælge CBB frem for telmore
> - mail > SMS - er forsvundet, men jeg ser nu alligevel ingen grund til
> at kaste mig i armene på TDC ;)

Har CCB det efter Sonofon stoppede det?

TDC har det med en gratis Besked-Robot(.dk)

Fra : Thomas Gulholm

Dato : 12-04-03 13:31

> Har CCB det efter Sonofon stoppede det?

Nej, det er det jeg mener med at grundsen til at vælge CBB frem for
Telmore er forsvundet - ØV!

> TDC har det med en gratis Besked-Robot(.dk)

Jeg håber så på at TDC får så meget 'magt' i Telmore, så de indføre
samme service der.

/Thomas

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-04-03 00:40

"Rasmussen" <how@ofir.dk> wrote in

> Ja, jeg har spurgt dem. Man kan ikke få det med telefon-numre
> der ikke i originale CBB-numre; der er ikke noget at gøre. De
> råder mig til at holde telefonen tændt hele tiden

En udemærket grund til at holde sig langt fra CBB...

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-04-03 23:23

"Niels Buus Christensen" <nbuus@post11.tele.dk> wrote in

> Flyt jeres nummer i protest til CBB mobil :
> http://www.cbb.dk/nokia/numportproduct.asp?cat=6
> De er også 11 øre billigere énd Telmore.

Nå ja, klart nok - et af DK´s dårligste selskaber, klart jeg gider
skifte fra DK´s klart bedste selskab og over til dem. Det er jo logik
for burhøns at man skifter fra et selskab der lige har fået DK´s
største selskab som partner uden reel magt...

Fra : Fischer

Dato : 10-04-03 09:16

> Der står 224 kr. på min Telmore-konto lige nu.
> Så snart de er brugt, så er mit nummer på vej til CBB Mobil
> sammen med 3 andre.

Efter strejken for år tilbage, hvor folk var ved at slå hinanden ned over en
pakke gær, burde intet omkring panik-dyret "mennesket" kunne overraske mig.
Men det skete sgu alligevel ........

> Flyt jeres nummer i protest til CBB mobil :

I forhold til Telmore er CBB en flok glade amatører, hvor der er en vis
risiko for at få en masse bøvl.

*Fischer

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 09-04-03 23:22

"N. Madsen" <nielsm@NOSPAM.dk> wrote in

> http://www.telmore.dk/presse/090403.html
>
> Lyder faktisk ikke så slemt. Det at Telmore fortsætter som et
> selvstændigt selskab er klart at foretrække.

Helt sikkert.

"TDC og TELMORE har indgået en strategisk partnerskabsaftale, der
indebærer, at TDC Mobile International indgår som minoritetsaktionær
i selskabet."

Når TDC kun er minoritetsaktionær betyder det at de andre aktionærer
kan nedstemme TDC - med andre ord, TDC har ikke nogen reel magt med
mindre de kan overbevise en del af de andre aktionærer om at det er
en god ide det de finder på.

Jeg tror det ender godt - heldigvis.

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 10-04-03 22:38

Hej

Henrik Stidsen <idontwantnospam@hs235.dk> wrote:

> [...]
>kan nedstemme TDC - med andre ord, TDC har ikke nogen reel magt med
>mindre de kan overbevise en del af de andre aktionærer om at det er

Eller når TDC om et halvt eller helt år køber yderligere 3 % af
aktierne, så de kommer op på 51 % ejerskab !

(PS: Jeg aner ikke om de har købt 48 % nu, blot et skud i tågen)

--
M.v.h. Ole®

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-04-03 00:40

Ole Rasmussen <newsfeed@melby-online.dk> wrote in

> Eller når TDC om et halvt eller helt år køber yderligere 3 % af
> aktierne, så de kommer op på 51 % ejerskab !

Ja, men lad os nu vente og se - ingen grund til at tage sorgerne på
forskud.

Fra : Lau

Dato : 14-04-03 08:50

Hvis der er noget jeg hader, så er det når folk putter diverse links ind i
disse grupper, som kræver at man er medlem og har login og password ?.
Hammer irriterende !
Lau

Fra : Martin L. Johansen

Dato : 14-04-03 19:57

Lau wrote:

> Hvis der er noget jeg hader, så er det når folk putter diverse links ind i
> disse grupper, som kræver at man er medlem og har login og password ?.
> Hammer irriterende !

Det er ligeså irriterende når folk ikke kan finde ud af simpel citatteknik

--
Martin L. Johansen
Gør en god handel på http://shop.tux3do.com/

Fra : Ulrik Brinck

Dato : 14-04-03 21:36

> Hvis der er noget jeg hader, så er det når folk putter diverse links ind i
> disse grupper, som kræver at man er medlem og har login og password ?.
> Hammer irriterende !

Ja - men jeg har da læst artiklen, den dag den blev postet herinde, og da
krævede den ikke login og password. Men nu kræver den det. Jeg tror, at JP
sætter kode på, når artiklerne er blevet nogle dage gamle.

Venlig hilsen
Ulrik.

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 18-04-03 22:21

"Lau" <post@laulauritzen.fjerndette.com> wrote in

> Hvis der er noget jeg hader, så er det når folk putter diverse
> links ind i disse grupper, som kræver at man er medlem og har
> login og password ?. Hammer irriterende !

Problemet er at JP "flytter" artiklerne til deres "arkiv" efter X
antal dage hvorefter man skal have password for at læse dem. En anden
måde at tjene penge på.